Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

\'Veronica\' is een naam, en die wordt vandaag [I]ook [/I]gebruikt door 1990-2010 muziek-liefhebbers, en die kunnen zich dat niet zo voorstellen dat diezelfde naam ooit voor [I]alleen[/I] 1960-1974 muziek de term was.\n\nIn mijn bericht was meer dan \'Veronica\' hoor, ik wees ze op het irritante van het ver vooraf aankondigen van nummers. Ik geloof dat het mooie van radio (muziek) gediend is bij verrassende tonen, en niet bij het voorkneden van je verwachting.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Een na-brandertje:\r\n[QUOTE=erikdenhouter;648971]\r\nIn mijn bericht was meer dan \'Veronica\' hoor, ik wees ze op het irritante van het ver vooraf aankondigen van nummers. Ik geloof dat het mooie van radio (muziek) gediend is bij verrassende tonen, en niet bij het voorkneden van je verwachting.[/QUOTE]\r\nOh geweldig, ik voel me vereerd.... had ik ze gewezen op het bovenstaande, zette ik vanochtend radio2 aan, Sander de Heer, direct na het nieuws gaf deze voor het eerst een 30 seconden schreeuwend blikje waarin de eerste zinnen van vijf nummers klonken met de begeleidende tekst: \"[I]Dit zijn de nummers die u na de reclame van ons kan verwachten...[/I]\". \r\n\r\nDe moderne radio Veronica doet het al langer exact zo, en zorgt er ook elke keer voor dat ik gelijk vertrek[B]; [/B]nemen ze niet alleen 30 seconden zendtijd met nutteloos gekwaak, ik blijf maar denken aan die nummers die gaan komen welke ik het écht niet waard vind om naar te luisteren, en die gedachten alleen vergallen de nummers die ik misschien nog net wel wil horen. Dus ik ben weg, voel me zelfs wat opgejaagd.\r\n\r\n\r\nB.t.w., mijn twee berichten in dat Top2000 gastenboek zijn niet terug te vinden. Precies die pagina op dat tijdstip wordt op mijn machine niet eens geladen en blijft leeg.... :rolleyes: Een mail welke ik naar hun site verstuurde (zeg maar het 3e bericht) is ook nooit bevestigd.\r\n\r\nAh, die elektronica.... Ik denk dat er wat scheuren in het bouwwerk van communicatie zitten, ik heb helaas alleen geen god om dat aan toe te schrijven en het daarom maar zo te laten.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 4 weken later...
Mensen, dacht ik even een hoge heg te knippen, sta ik op de vijfde tree van de keukentrap, zakt dat aftandse ding opzij in elkaar op een ongelijke ondergrond, en breekt in stukken, en kom ik van anderhalve meter naar beneden denderen.... breek mijn val op mijn rechterhand, maar breek daarbij ook mijn pols. Rechts, en ik ben rechts, dus dat wordt een ietsiepietsie moeilijk typen (en leven).\n\nNiet te doen die muis met de andere hand. Heel goed uitkijken voor per ongelukkige veegacties (= drag&drop) binnen de Verkenner, want daarmee sleep je zo de hele mapstructuur naar zijn grootje.\n\nDoet au dat gips +o(
Link naar reactie
Thanks Niek.... \r\n\r\nWil jij Mozilla even bellen dat ze nou niet precies vanavond met een update voor Firefox (V 29) moeten komen waarbij ze alle werkbalken en tabs een nieuwe inrichting geven ? Of is dat net echt al gebeurd... ? Niet gedroomd ?\r\n\r\nIk .heb ineens de hele bladwijzerwerkbalk IN elke tab, i.p.v. er boven.
Link naar reactie
Da\'s balen Erik, wat is het vonnis; 6 weken in het beton?\nZo zie je maar een ongeluk komt zelden alleen. Hier ook problemen met Fx29, ook met de tabbladenbalk, die staat nu boven in het scherm en laat zich niet verplaatsen zover ik weet. Maar voor mij is het meest irritante dat ik de puzzels uit de krant niet meer kan uitprinten, ik krijg een lege pagina uit de printer. Uiteraard een andere browser geprobeerd, Chrome in dit geval, en daar lukt het wel mee. Ook printen vanuit kladblok werkt gewoon. Er is dus duidelijk iets mis met Fx.
Link naar reactie
Nee, linkse miskliks all over the place.\n(Maar je wassen, scheren en het huishouden is mijn grootste zorg nu, de PC is al vaker een pestkop geweest :mrgreen: )\n\n\'[I]Beeld - Aanpassen[/I]\' is de plaats om te starten v.w.b. de bladwijzerbalk Anacho.\n\nEn ik meen dat jij NoScript gebruikt, die misschien checken op toestemmingen ?\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Thanks.\n\nBen de pijn van gisteren voor 80% kwijt, en da\'s een opluchting want het is mijn eerste keer zo (met gips), en wist niet of dat spul gewoon veel te strak zat. Kreeg gisteravond echt de neiging er de kniptang in te zetten, zo zeurderig werd dat gevoel.\n\nKeukentrap.... ding was erg oud, 1.60 hoogste tree, en een keer flink hersteld. O.a. daarop ging het fout, maar het belangrijkste probleem was dat ik het uiterste van dat ding vergde door mijn \'body centre\' buiten de zijkanten trap te hebben met werken en dat zorgt voor scheef belasten; je duwt hem naar de zijkant. En dan is de tuin hier / bij de buren zo slecht geplaveid, dat iedere poot op een andere hoogte staat. En dat vervormde het oude kreng, tot de spijlen tussen de poten gewoon afbraken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...