Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goeie \'smorgens allemaal.\n\nTerug van weg geweest\n\nHoop gezanik gehad met Microsoft hotmail. Account geblokkeerd omdat het kennelijk gehackt was. \nIk gebruik het account alleen als vergaarbak van verzamelde inlogs en registraties.\nMicrosoft wil dan gelijk het hemd van je lijf hebben. Wat is de laatste email die je gestuurd hebt......pffff weet ik veel. Nooit geloof ik (of toch wel ooit een keer naar Reintje) maar dan ook nog met exacte datum. Tuurlijk Microsoft....dat weten we allemaal nog.Welke mappen staan er in die je hebt gemaakt.....erhm gewoon standaard. Ik geloof dat ik wel een keer of 20 die vragenlijst heb beanwoord. Telkens met dezelfde antwoorden.\n\nUit eindelijk maar een dikke vette brief geschreven naar Microsoft of de belachelijke werkwijze om je account weer actief te krijgen. \nIk heb dat account al dik 10 jaar. Dat wist ik dan nog wel.\n\nNu eindelijk vrijgegeven kon ik mijn inlog voor CID weer eens doen.\n\n[B]OMG he\'s back[/B]
Link naar reactie
  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Welkom, je bent terug.... op een beperkt forum [COLOR=\"white\"]....[/COLOR] [ATTACH]17546[/ATTACH]\r\nJe bent misschien getuige van het opnieuw uitvinden van email.... :mrgreen:\r\n\r\nJe had voor je hotmail account voor hun dus niet genoeg controle info opgegeven, zoals mobiel nummer, geheime vraag, tweede emailadres ?
Link naar reactie
@erikdenhouter\r\n\r\nBedankt voor de head-ups. Het eigenlijk zo dat het emailadres wat hier gebruikt word, bijna niet meer gebruik. En daar komt dan juist het wachtwoord op van mijn inlog voor CID.\r\n\r\nHmm beperkt forum.....meaning.....gaat het ter zielen? Nee toch\r\nDus het was nog ff een ge-emmer omdat weer te krijgen.\r\n\r\nmaar goed we zijn er?
Link naar reactie
[QUOTE=Gekwordikervan;637829]\r\n\r\nHmm beperkt forum.....meaning.....gaat het ter zielen? Nee toch\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nMet \"beperkt\" wordt bedoeld dat de mail functionaliteit eruit ligt (al een dag of 10 dacht ik) Je krijgt dus geen mailtje, als er een aanvulling is gekomen op iets wat je plaatst of vraagt.\r\nZie Erik z\'n handtekening.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;637847]Een maand voor sommigen, lijkt mij toch een ongepast lange tijd voor een computerforum.[/QUOTE]\r\nMisschien wel, maar bedenk je wel dat het nou niet bepaald een superbelangrijk deel is he?\r\nHet forum zelf functioneert gewoon, alleen de notificaties werken niet.\r\nDat houdt dus in dat je zelf de boel in de gaten moet houden. \r\nDat het niet meteen verholpen is, heeft te maken met de verhuizing van het hoofdkantoor van HUB, een reorganisatie en de daarbij behorende drukte.\r\nMen is op de hoogte, tot die tijd moet je iets meer moeite doen om op de hoogte te blijven van de threads waar je interesse in hebt :mrgreen:
Link naar reactie
Jawel maar: [QUOTE]\"niet bepaald een superbelangrijk deel\" .[/QUOTE]\nAls mensen vragen stellen, verwachten ze een mailtje als daarop gereageerd wordt. \nVooral voor nieuwe gebruikers wel lastig, als ze hum eigen vraag terug moeten zoeken in het forum.\nReken het jezelf niet aan. het zal ongetwijfeld een keer goed komen.\n\nNiek
Link naar reactie
Je hoeft helemaal niets te zoeken hoor. In je [url=http://forum.computeridee.nl/subscription.php?do=viewsubscription]gebruikersinstellingen[/url] kun je nog steeds je abonnementen terugvinden. Die abonnementen staan niet standaard aan, maar moet je zelf instellen.\nIk neem het niet persoonlijk op hoor, maar ik vind wel dat het een tikkie opgeblazen wordt allemaal.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...