Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Inderdaad is het rustiger geworden, op alle forums denk ik overigens. Veel mensen die zomaar een PC of laptop kochten, zonder ooit een PC-blaadje te hebben gelezen, hebben inmiddels bijgeleerd omdat ze Google hebben ontdekt, of ze zijn op een help-forum geholpen. Zelfs op netwerkgebied zie ik nog maar weinig topics meer.\nVerder is men steeds meer online met telefoons en tablets zoals deze forummer die vorig jaar een Kruidvat-tablet heeft aangeschaft en inmiddels behoorlijk met Android heeft zitten stoeien. Voor die tablets heb je aardige supportsites ([url]www.tabletsupport.eu[/url]) maar ook die liggen er, na een stormachtige periode na het verschijnen van een nieuw model, er verlaten bij. Het lijkt wel of smartphones en tablets minder problemen hebben dan pc/laptops.....\nMaar goed...in principe hoort het eigenlijk zo...plug and play...nietwaar?
Link naar reactie
[QUOTE=Joman;644852]\nMaar goed...in principe hoort het eigenlijk zo...plug and play...nietwaar?[/QUOTE]\nDacht ik ook... Ik bracht gisteren wat prima CRT monitors naar het millieupark, en hoorde mezelf klagen dat zulke goedwerkende dingen schaamteloos door de volgende ontwikkeling werden vervangen, maar schrok ook weer van [I]die[/I] gedachte, want als ze kapot waren geweest had ik ook geklaagd. En tenslotte had ik ze ook al als afdankertjes nog jaren gebruikt.\n\nDe tijd van modulaire PC\'s is via laptop\'s en dan smartphones wat aan het versmelten tot het gebruik van kant en klare apparaten zoals we die nodig blijken (of denken) te hebben, en fouten verminderen. Fora worden wat minder nodig ?\n\nWe zagen in [url=http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/242951]\'[I]De wereld draait door[/I]\'[/url] iemand die het modulair bouwen nieuw leven in wilde blazen door dit (dus al bij de desktop PC bestaande) systeem weer bij smartphones te gaan toepassen zodat delen ge-upgrade kunnen worden (b.v. de camera), maar ik heb weinig vertrouwen dat een fabrikant dat (dure) avontuur aangaat. Dat betekent namelijk een apparaat met wel weer heel wat connectors om verschillende onderdelen fysiek te verbinden, en dat op een veel kleiner oppervlak. Storingsgevoeligheid neemt toe.\nBij de laptop lukt het nog net met accu, netwerkkaart o.i.d., geheugen, en harddisk. Bij smartphones is nu zelfs de accu al ingebouwd.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Zat net naar de Top2000 op Radio2 te luisteren, en had een reactie die ik via een webformulier naar hun site verstuurde. Geen slecht woord er in, maar in de twee of drie korte zinnetjes noemde ik de concurrent \'Veronica\'....\r\nHet bericht werd geplaatst, maar het woord \'Veronica\' hadden ze vervangen door \'*******\'. Censuur dus, en niet op slechte taal :p\r\nÉén minuut later werd mijn hele bericht verwijderd :o\r\n\r\nIk een tweede bericht geplaatst, waarin ik aangaf dat zelfs nette taal bij hun gecensureerd en verwijderd werd, en ik vroeg of ze misschien niet tegen commentaar konden.... hele tweede bericht werd verwijderd.\r\n\r\nDie vrijheid, dat is zo\'n genieten :-[
Link naar reactie
Ik vraag me dan weer af wat ze ermee willen bereiken. Dat mensen niet naar de \"uitvinder\" van de top 1000/500/2000 gaan luisteren? \nDoor die oude piraat radio Veronica is Radio 3 ontstaan. \nMaar er is nooit een betere radio zender geweest dan Veronica. Muziek uit die tijd (mei 1960 tot ene met augustus 1974) wordt nog dagelijks gehoord op allerlei zenders. \nZij gaven de Nederlandse bands echt de ruimte. Waar zijn ze? ( Moeten we het nu met \"Holland got talent\" talenten doen? )\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...