Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 4 jaren later...
  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

[QUOTE=hj1;463200]Rij alleen binnenland sjouwer dus dat is redelijk rond de kerk dacht ik zo....;)[/QUOTE]\r\n\r\nals dat rondje van groningen naar middelburg is via maastricht en den helder ben je wel even bezig\r\n\r\ndus rijdend van groningen naar maastircht naar den helder en dan eindigen in middelburg
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;463259]Nou gister was het van Urk naar Leeuwarden naar Rotterdam naar Bergen op Zoom naar Ruurlo en weer naar Urk dus ja.........[/QUOTE]\r\n\r\ndat noem ik geen rondje om de kerk\r\n\r\ndat is meer in je eigen (waar je werkgever woont)woonplaats of er zeer direct omheen\r\n\r\nvoor reintje ik ben inderdaad op vakantie tot dinsdag nog thuis
Link naar reactie
Volgens Wikipedia:\r\n\r\n[QUOTE]Rondje om de kerk\r\nHet Rondje om de Kerk is een spottende term voor de dienstregeling van de NS die als uitgangspunt heeft om machinisten en conducteurs per dag maar een beperkt aantal trajecten te laten afleggen, om zo de vertragingen te beperken.\r\n\r\nAl in 1984 wordt het plan voor de Decomplicering van de treindiensten al geïntroduceerd door de toenmalige NS-directie. Het plan stuit al gelijk op grote weerstand en wordt daarom niet uitgevoerd. Het NS-personeel is bang dat het werk te eentonig wordt door deze nieuwe regeling. In 1993 komt het plan opnieuw op tafel, wat leidt tot een bezetting van 4 perrons door ongeveer 80 boze conducteurs en machinisten op Utrecht Centraal.\r\n\r\nOp 25 maart 1999 komt het plan opnieuw op tafel in de vorm van het rapport Bestemming: Klant. Dit leidt weer tot grote tegenstand, en een lange periode van onderhandelingen en stakingen volgt. Dit heeft niet alleen tot gevolg dat de NS en de vakbonden fikse ruzie hebben, maar ook dat de vakbonden en de leden verder uit elkaar groeien.\r\n\r\nUiteindelijk blijft de koers van de NS gehandhaafd, en voeren zij op 10 juni 2001 de plannen daadwerkelijk in. Al in de eerste week blijkt dat er veel treinen niet op tijd rijden. De NS verweert zich door te stellen dat het ligt aan het grote aantal zieken waar zij mee te kampen heeft. Na een halve maand wordt de balans opgemaakt, waaruit blijkt dat het aantal treinen dat op tijd rijdt is gedaald van 85,3% naar 71%, waar het streven lag op 88%. In 2002 wordt het rondje vervangen door het model \'Lusten en lasten delen\'. Dit model is door de ondernemingsraad van NS reizigers ontwikkeld. Kern van dit productiemodel is het eerlijk verdelen van zowel de variatie in het werk als de agressielijnen. Na invoering van dit model daalde het ziekteverzuim enorm en steeg de punctualiteit in een paar jaar tijd naar 88%. Tot nu (2009) toe is dit productiemodel nog steeds van kracht.[/QUOTE]
Link naar reactie
ik rij niet verder dan mijn gemeente\r\n\r\nen dus eigenlijk wel in verschilledne kerkgemeenschappen\r\n\r\nde eerste kerk (hij staat helaas niet meer echt in het midden) rij ik steeds aan alle kanten voorbij\r\n\r\nmaar verder kom ik normaal gesproken niet\r\n\r\nhet rondje rond de kerk is inderdaad afkomstig van de ns machinisten die dat niet wilden\r\n\r\nmaar is ook meer een eigen leven gaan leiden voor andere werkers die niet buiten de eigen gemeente komen
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;463593]Dat heb ik niet bedacht.:rolleyes:;):D mischien toch veel mensen op de verkeerde partij gestemd.:confused:[/QUOTE]\r\n\r\nzijn er dan goede partijen in nederland tegenwoordig?\r\n\r\nIn frankrijk kun je ook niet op veel goeds stemmen, links is er van alles en alles is nix, rechts is ook niet echt iets wat ik super ind hier, of UMP van sarkozy (valt nog mee) of een stel gekken met bijna nazi ideen, enige wat ik de laatste keer wat vond was het centerum maar die kreegen niet genoeg stemmen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...