Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Dan gebeurt er zoiets?\r\n[IMG]http://dumbfoundedone.files.wordpress.com/2008/03/fart.jpg[/IMG]\r\n\r\nIkke buiten op mijn brommertje.\r\n[IMG]http://www.kucau.net/wp/wp-content/uploads/2007/04/fart-power.jpg[/IMG]\r\nPetoeeeeeew......................................................................... wat een acceleratie.\r\n\r\n:p
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;464259]Zou je de wind willen zijn ?[/QUOTE]\r\n[QUOTE=Lange Pier;464260]Na het verorberen gisteravond van een bruine bonen schotel met veel uien kan ik die zorg wel op mijn schouders nemen, gelieve wel de reukorganen af te schermen tegen verklaarbare onaangename negatieve geuren want de hedonische waarde ervan ontstijgt elk voorstellingsvermogen.[/QUOTE]\r\nKijk het ontstaan van deze ontsporing... stel ik mij toch een bijna esoterische vraag, een frisse bries voor de oplettende neus, en dan de reactie van die kinkel, hij smeert er gewoon zijn boterham mee :o ( 8-| )
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;464550]Probeer je eens voor te stellen wat een troep het in dat station moet zijn na een maandje. Een vloer is er niet, het wordt een soort dirt-explosion, in alle richtingen.\n\nEn je hoeft ook geen schoonmaak bedrijfje te bellen..... *-)[/quote]\nJe isoleert gewoon een \'vuile\' module van de rest van de ISS, en zet de luchtsluis open; \'Vacuümcleaning\' in prima forma;)
Link naar reactie
Het regelmatig verorberen van zo\'n schotel verhoogt tevens de ervaring in de petomanie, het hoeft niet altijd platvloers te zijn en op stront uit te draaien, er kunnen mooie dingen bij ontstaan, ook in een ruimtestation waar ze overigens wel speciaal voedsel nuttigen waar weinig methaan-gas mee wordt gevormd.\r\n\r\nDe negende van Mahler kunnen ze wel vergeten.\r\n\r\n\r\n[url]http://www.dbnl.org/tekst/komr001papi01_01/komr001papi01_01_0014.htm[/url]
Link naar reactie
[quote=Argus;464796]Verf je zolder op de manier van Mr Bean [URL]http://www.youtube.com/watch?v=J6UkUg2awhM[/URL] :D[/quote] \nHelaas werkt dat niet, de [URL=\"http://mythbustersresults.com/episode52\"]Mythbusters[/URL] (Who else?) hebben het ooit geprobeerd maar faalden. (kon helaas geen filmpje vinden)
Link naar reactie
Klusze... hj1..\n\nIk ben ook weer met allerlei projecten tegelijk bezig....\nOp het net een erg leuk kussen gezien voor kiddo, met naam... Dat kan ik natuurlijk zelf ook dus ben al weer een paar dagen bezig daarmee, maar wordt wel leuk.\nVerder nog steeds bezig met mijn prijsvergelijk van levensmiddelen... 5 schoenendozen met bonnen en een lijst met ongeveer 400 producten, dus daarmee ben ik ook nog wel even zoet...\nIk wissel af, want als ik het één of ander echt continu doe, word ik gek...\nVerder loopt thuis ook alles gewoon door natuurlijk,,, Nog steeds geen kaboutertjes hier die de was of het koken doen...
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;464817]Klusze... hj1..\r\nVerder nog steeds bezig met mijn prijsvergelijk van levensmiddelen... 5 schoenendozen met bonnen en een lijst met ongeveer 400 producten, dus daarmee ben ik ook nog wel even zoet...[/QUOTE]\r\n\r\nNou daar ben ik erg benieuwd naar vooral in deze tijd van crisis.....;)\r\n\r\n[QUOTE=reintje;464817]\r\nVerder loopt thuis ook alles gewoon door natuurlijk,,, Nog steeds geen kaboutertjes hier die de was of het koken doen...[/QUOTE]\r\n\r\nNee dat zal wel niet nee! Ik zit er nu ook middenin :| Mijn oudste dochter zit op school maar die andere twee zijn overdag nog thuis dus dat is voor mijn wederhelft ook lekker druk....Normaal maak ik dat niet zo bewust mee en sta ik er misschien iets te weinig bij stil :-$
Link naar reactie
[quote=hj1;464895]Nou daar ben ik erg benieuwd naar vooral in deze tijd van crisis.....;)[/quote]\n\nIk was van plan om het tot en met 2008 te doen, maar het is een heel goed idee om 2009 (al was het maar gedeeltelijk) mee te nemen, want ik merk in de supermarkt dat sommige producten zelfs 20% in prijs zijn gestegen.... Dat sluipt er heel geleidelijk in.....\n\n[quote]Normaal maak ik dat niet zo bewust mee en sta ik er misschien iets te weinig bij stil :-$[/quote]Ik vind het al heel opmerkzaam dat je het al noemt... Je ziet het in ieder geval. Het heeft ook een mooie kant hoor... kleintjes om je heen....
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;464897]Ik was van plan om het tot en met 2008 te doen, maar het is een heel goed idee om 2009 (al was het maar gedeeltelijk) mee te nemen, want ik merk in de supermarkt dat sommige producten zelfs 20% in prijs zijn gestegen.... Dat sluipt er heel geleidelijk in.....[/QUOTE]\n\nDaar dacht ik vanmorgen nog aan... Maar dat is dus enkel voedsel, of in ieder geval \"supermarkt spul\".\n\nMaar daarnaast, wat vaak niet echt meegerekend wordt, is dat de kwaliteit van andere producten, zoals een T-shirt of een paar sokken, gewoon achteruit is gegaan, en daarmee de prijs eigenlijk ook is gestegen.\nHeel moeilijk vast te pinnen die ontwikkeling.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...