Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

[QUOTE=Lange Pier;465557]Doorgaan met mooie nietszeggende lenteplaatjes is nu het theme geworden.^o)[/QUOTE]\r\n\" [I]Mooi en nietszeggend[/I] \"... soort blond populisme dus :mrgreen:\r\n\r\nLaat je niet van het gesprek afleiden door de bloemen op tafel. :rolleyes:\r\n\r\nFoto op de dag gemaakt, en dezelfde avond geplaatst. Soort extra verbinding met de realiteit van dat moment.\r\n\r\n[QUOTE=Lange Pier;465565]Het haar zit idd \"luchtig\".:p[/QUOTE]\r\nB.t.w, welke Margriet heb jij het liefst boven je bed hangen ? :-P
Link naar reactie
Update van mijn tarieven onderzoek... [URL]http://nl.wikipedia.org/wiki/Verpakkingsbelasting[/URL]\n\nIs dit weer een gelegenheid bij uitstek om tarieven extra te verhogen? Ik denk dat de consument niet alleen de kosten betaalt voor de verpakking van het product zelf, maar ook voor de doos/display verpakking...\n\nIk slaap er niet minder om hoor.., maar vind het wel weer opmerkelijk. Had dit nieuws gemist en zie het op mijn kassabon staan...
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;465692]Ach \n\nook zij is voor de foto behoorlijk bijgewerkt:D;)[/QUOTE]\nMoeilijk om een digitale foto [I]niet[/I] te bewerken. \nIk heb nog niet één foto gemaakt welke vanaf de camera getoond had kunnen worden.\n\nMoet altijd al bij de belichting bepaalde aanpassingen doen om b.v. de hoge lichten te sparen, en daarom de hele foto dan maar onderbelichten.\nNou, het directe resultaat zonder afwerking is dan niet om aan te zien.
Link naar reactie
Mooi, ik heb wel een paar korte standaard handelingen die zo\'n action zouden kunnen vullen. Niet veel, maar toch :).\nHet zit alleen niet in mijn versie, dus ik kan nog ff doorklikken.\n\nZoiets (maar dan anders) zat trouwens vroeger ook in Windows 3.x, de [I]macro recorder[/I].\nOmdat het in het OS zat kon je het in elk programma gebruiken, ook tekstverwerkers b.v.. \nDat ding nam alle muishandelingen op.\n\nProblemen kwamen pas als je het afdraaide, en er was iets in het beeld verplaatst of veranderd, zoals de resolutie, of een venstergrootte, want dan klikte de muis er naast, en liep het hopeloos mis.\n\nHebben ze bij de volgende Windows (95) dan ook maar weer weggelaten.
Link naar reactie
Ook goedemorgen\r\n\r\nA.L. . . . .dat kan veel zijn.\r\n\r\nEdit: \r\nOh, nu heb ik de kleine lettertjes in beeld:[SIZE=\"1\"](A.L.= Alzheimer Light; waar ik aan lijd volgens mijn kids........)[/SIZE]\r\n\r\nLaat ze maar hoor voor ze het weten hebben.... ze... of we.... of was het iedereen ? Wie iedereen ? Waar was ik .... Wat was de vraag ? :confused:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...