Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=tjoekse;467545]wat ben je toch een achterdochtig mannetje . \r\nen als hij nu al kuren vertoont , even goed uittesten , en terug met dat ding .[/QUOTE]\r\nAchterdocht of ervaring.... geef het maar de naam die jou het beste uitkomt.\r\n\r\nEven uittesten is niet makkelijk, want dat foutje komt maar op een bepaald punt in het programma voor. Het is me al één maal gelukt het fenomeen te herhalen, maar ik heb nog niet exact het juiste punt omschreven...\r\nNiet vergeten dat het geen klok-automaat is, je moet het hele programma met je neus tegen het glaasje gedrukt zitten wachten, om op een bepaald punt terug in het programma dezelfde handeling uit te kunnen voeren.\r\nHet gebeurde in ieder geval na zo\'n 20-30 minuten in het programma, en ik kan me alleen nog herinneren waar de machine op dat moment mee bezig was. Kost veel tijd.
Link naar reactie
  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

[QUOTE=erikdenhouter;467553]AEG / Electrolux Lavamat 52840[/QUOTE]\r\n\r\nheeft mijn oma ook, ook en heleboel gezeur mee gehad, wij hebben haar toen aangraden een LG te nemen, wij hebben 2 LG wasmashines en die dingen doen erg goen en omdat het direct drive machines zijn heb je ook minder slijtage, wat bij ons wel nodig is omdat wij met de bed&breakfast en boerderij toch een beste bult was hebben, eerst een wirlpool gehad die in 6 jaar kapot was (draaide ook 3 keer zoveel als een wasmachine in een \"normaal\" gezin).
Link naar reactie
[QUOTE=Richt;467560]heeft mijn oma ook, ook en heleboel gezeur mee gehad. . . [/QUOTE]\nLeuk vooruitzicht zeg :(\nDoor omstandigheden kan ik echt niet zonder wasmachine (wie eigenlijk wel), en het was een beetje een paniek aankoop van me, zonder voldoende info in te winnen. Anders was het deze zeker niet geworden.\nMaar ja, aan een budget gebonden heb je uiteindelijk ook niet alle keus.\n\nHet ding maakt ook nogal wat meer lawaai dan ik gewend was van mijn vorige.
Link naar reactie
Perfect waterpas, voetjes op vloer goed steunend gesteld, en er is er geeneen waar het op wipt of zo.\nVervoer support is uiteraard verwijderd.\n\nNee, het is inwendig, want al ga ik er op zitten dan precies hetzelfde geluid.\n\nLeuk joh, er zou een sensor in zitten dat meet of het te veel schokt. Zo ja, dan verdeelt dat ding het wasgoed opnieuw.\nNou, ik heb zitten kijken, en inderdaad, hij schokte wat, stopte met snel draaien, en begon opnieuw langzaam te draaien, deed dat twee keer of zo om het gewicht te her-verdelen. En dan weer sneller en sneller, en dat gaf ineens een prima geluidje. Het zag er perfect gebalanceerd uit, zonder lawaai.\nIk dacht: \"[I]Nou dan voelt dat ding nu dat het allemaal goed verdeeld is, en begint te centrifugeren....[/I]\"\nWeer eens mis gedacht. Weer stopte het met snel draaien, het wasgoed viel toen scheef in de trommel, en lag slecht verdeeld, en toen begon het sneller te draaien, en vervolgens op hoge snelheid (en in onbalans) te centrifugeren.\n\nIk heb soms echt mijn buik vol van die verkooppraatjes.
Link naar reactie
[quote=dutch-online;467578]...........................\n\nMeestal kan hij dan niet rond draaien [ de trommel ]:rolleyes::([/quote]\n\n\"Meestal\"?; zou kunnen, maar ik heb alleen maar meegemaakt dat er drie beugels vastzitten aan het betonnen binnenwerk en dan kan de trommel nog best wel draaien, maar kan het betonnenbinnenwerk niet mee-schudden en daarom krijg je dan dat dansen van de wasmachine... (:) yep... al eens ondervonden....)
Link naar reactie
Waarom niet?\r\n\r\nHeb ook zo\'n kreng van Wirlpool van nog geen €300,=, paar jaar last gehad van dat schudden, niets inwendig te vinden wat de oorzaak zou kunnen zijn ( los blok bleek later maar dat zie je niet) tot een geweldige klap bij het centrifugeren, bleek een betonblok wat schijnbaar (of blijkbaar) al die tijd al had losgezeten doormidden te liggen, gelijmt met een polyurethaanlijm en goed vastgezet draait nu hij al weer een jaar of 2 zonder te schudden op 1400 toeren terwijl dat nooit hoger kon dan 800.\r\n\r\nWerkt nu overigens perfect.;)\r\nMaar de volgende wordt wel een Miele.;)
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;467596]wat mag je verwachten dan , van een machine van rond de € 380 .\r\ndat hij het 3 jaar zonder mankementen doet , maar het schoon wassen en centrifugeren is knudde .[/QUOTE]\r\nIk heb zelfs wat spijt dat ik voor dat geld niet een motor voor mijn oude machine heb gekocht.\r\nDie had ik al zo\'n 8 jaar, en tweede hands gekocht, maar naast de defecte motor eigenlijk nog perfect.\r\n\r\nLullig is altijd dat wat je ook koopt, je ziet en hoort pas wat je hebt als dat ding bij je in gebruik is.\r\nRecenties (die ik later las) kloppen niet zo met wat ik hier vind :rolleyes:\r\n\r\nIk maak de volgende keer dan maar een weekje gebruik van de wasserette, dan kan je in ieder geval rustig zoeken en vergelijken. (wel duur... :-x )
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;467596]wat mag je verwachten dan , van een machine van rond de € 380 .\r\ndat hij het 3 jaar zonder mankementen doet , maar het schoon wassen en centrifugeren is knudde .[/QUOTE]\r\n\r\nJa 380 euro is niks natuurlijk.....:rolleyes:\r\nEn waarom zou je van zo\'n machine niet mogen verwachten dat ie het niet gewoon een jaar of wat blijft doen?\r\nLeg mij dát maar eens uit.....
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;467624]3 jaar is een jaar of wat . ;)[/QUOTE]\r\n\r\nJaja :mrgreen: Ik bedoel dus gewoon een jaar of 6,7,8....\r\nNee zonder gekheid, ik ben toch niet de enige die er zo over denkt?\r\nAls je een machine van 380euro koopt kan het toch niet zo zijn je er vanuit moet gaan dat ie constant gebreken vertoond?
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;467635]Jaja :mrgreen: Ik bedoel dus gewoon een jaar of 6,7,8....\nNee zonder gekheid, ik ben toch niet de enige die er zo over denkt?\nAls je een machine van 380euro koopt kan het toch niet zo zijn je er vanuit moet gaan dat ie constant gebreken vertoond?[/QUOTE]\nNee hoor, hoort gewoon heel wat jaartjes probleemloos te werken.\n\nMaar elk gezin is anders. Aantal personen, aantal wassen per week, hoeveel wordt het ding (over)belast, gaat het om rugby-spelers of schakers, op welke temperaturen wordt er gewassen, waar staat de machine, etc.\n\n[B]Edit:[/B]\nNog vergeten.... [I]welk waspoeder[/I] wordt gebruikt....\nIk had een tijdje goedkoop spul ( Actiff ), en na een paar pakken begon mijn machine er uit te zien alsof (ALSOF !) het vol kalkaanslag zat. Maar dat was onopgelost poeder dat keihard aangekoekt was, en alle slangen zaten vol van binnen.\nHet zag er [I]precies[/I] zo uit als in die reclame voor anti kalk.... ;)
Link naar reactie
Goodmorning...\n\nZo de temperatuur in \'t noorden scheelt wel een graadje of 10 met eergisteren...\n\n\n(erik... een beetje azijn in het wasverzachterbakje doet wonderen... je kleding verkleurt minder snel en klakaanslag is verleden - ik zie wel dat dat de oorzaak niet was van de verstopping, maar evengoed handig om te weten)
Link naar reactie
Ja lekker koel inmiddels. Trui aan, en \'snachts weer een deken er bij.\r\nIk persoonlijk hou wel van temps die je nog met je kleding kan regelen.\r\n\r\n[QUOTE=reintje;467817]... een beetje azijn in het wasverzachterbakje doet wonderen...[/QUOTE]\r\nZal ik eens over denken, want de 8,5 Dh hier zorgt eigenlijk wel voor wat kalkaanslag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...