Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Heb mezelf en de kids getracteerd op een laptop... hartstikke blij mee natuurlijk...\nMoeten even recover DVD\'s maken..., nou hij geeft steeds aan dat de DVD beschadigd is (nota bene nieuw... niet van de spindel, maar uit een doosje). Heb het opgegeven en gelijk maar weer Nero geïnstalleerd. Is toch echt het beste brandprogramma dat ik ken....\nAlle overbodige troep van Toshiba uitgeschakeld in msconfig. \'t Scheelt 10 items...:rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;467467]Heb mezelf en de kids getracteerd op een....[/QUOTE]\r\nTA taaaa.....[ATTACH]14262[/ATTACH] Wasmachine.... mijn vakantiegeld ging naar een wasmachine. De vorige kwam twee weken geleden met een beangstigend gierend geluid tot definitieve stilstand.\r\n(Motor kapot, € 320 alleen voor de losse motor)
Link naar reactie
Nieuwe laptop... yep. Jij kan voorlopig dus ook even vooruit met de wasmachine...\n\nRecover DVD;s... Nee, niet meer gemaakt... wil die troep ook niet eens meer opnieuw erop zetten. Er wordt zoveel onnodige zooi meegeïnstalleerd, daar sta ja van te kijken....\nIk installeer Vista makkelijk opnieuw en het legale nummertje heb ik wel...
Link naar reactie
Toch zou ik proberen die recovery te maken. \n\"[I]Better safe then sorry[/I]\" zoals de buren zeggen.\n\nAch, nieuwe wasmachine, je kan er geen meer met mechanische klokken krijgen, alleen computer (chip) gestuurde. Die dingen zijn zwaar te manipuleren, maar dat heb je niet van mij gehoord hoor.\n\nDe eerste programma-fout heb ik hem al zien maken. Even boodschappen doen, op [I]Pause[/I] zetten, en teruggekomen van pause afhalen.... Ja vergeet het, je hoort hem een keer gorgelen, en 20 seconden later \"[I]Einde programma[/I]\".\n\nWas nog zeiknat en niet gespoeld. En aangezien dat dat ding niet aangeeft waar in het programma het zich bevindt, kan je eigenlijk je programma opnieuw starten.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;467532]Toch zou ik proberen die recovery te maken. \r\n\"[I]Better safe then sorry[/I]\" zoals de buren zeggen.\r\n\r\nAch, nieuwe wasmachine, je kan er geen meer met mechanische klokken krijgen, alleen computer (chip) gestuurde. Die dingen zijn zwaar te manipuleren, maar dat heb je niet van mij gehoord hoor.\r\n\r\nDe eerste programma-fout heb ik hem al zien maken. Even boodschappen doen, op [I]Pause[/I] zetten, en teruggekomen van pause afhalen.... Ja vergeet het, je hoort hem een keer gorgelen, en 20 seconden later \"[I]Einde programma[/I]\".\r\n\r\nWas nog zeiknat en niet gespoeld. En aangezien dat dat ding niet aangeeft waar in het programma het zich bevindt, kan je eigenlijk je programma opnieuw starten.[/QUOTE]\r\n\r\nHet begint hier al meer op het lezersforum van de \'Viva\' of de \'Libelle\' te lijken......
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;467542]Het begint hier al meer op het lezersforum van de \'Viva\' of de \'Libelle\' te lijken......[/QUOTE]\nEen splinternieuwe computergestuurde wasmachine welke een programmafout maakt, en dat vermelden in het Internet café op een computer-forum.\nJa, da\'s eigenlijk te veel gevraagd. Al dat water, dat is vragen om (st) (li) (st) kortsluiting.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...