AartdB Geplaatst: 3 juli 2022 Delen Geplaatst: 3 juli 2022 Goedendag, Het volgende, ik heb een wat verouderde laptop. Ik wil de harde schijf er uit halen en in een nieuw systeem zetten. Ik worstel met de vraag of het systeem dan gewoon opstart en ik met mijn oude schijf in een nieuw systeem gewoon verder werken... Windows, Office etc etc.. Kan dit gewoon of mis ik iets.. Dank alvast voor het meedenken Quote Link naar reactie
Manuel Geplaatst: 4 juli 2022 Delen Geplaatst: 4 juli 2022 De hardware in je laptop heeft bepaalde drivers nodig om te kunnen functioneren. Het een op een verplaatsen naar een ander model laptop zal dus vermoedelijk niet gaan werken helaas. 1 Quote IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM! Link naar reactie
AartdB Geplaatst: 6 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2022 Ik was er al bang voor. Thx Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 6 augustus 2022 Delen Geplaatst: 6 augustus 2022 Hoi Manuel, Dit zijn verder gevorderde ratten. Ik kan als moderator de E-mail adressen zien en dan meldt "stop forum SPAM" vaak dat het foute boel is en komen ze later als het niet opvalt, met een link naar allerlei viezigheid. Dat je regelmatig meldt is ook erg fijn, hoef ik maar een keer te klikken en te blokkeren. Dank je wel daarvoor! Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Zymblie Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 Ik zou het toch proberen. Vaak start het systeem wel op en kan je na het veelvuldig draaien van updates (Windows updates en driver updates) gewoon werken op je nieuwe pc met oude harddisk. (Als je toch over gaat naar een nieuw systeem zou ik de harddisk cloonen naar een ssd, wel zo snel) Quote Link naar reactie
AartdB Geplaatst: 23 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2022 Dank voor de reacties. Ga het proberen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen