Ga naar inhoud

Stofzuiger testen? Schrijf je in op review.nl en test de Swirl Quinyo Everlast - Update: inschrijving gesloten


Aanbevolen berichten

Manuel, ik wens je een prettige testperiode!

Ik doe in ieder geval, niet mee.

Want als ik naar de specificaties kijk, dan schrik  ik toch wel, of je moet het ter vervanging van de sportschool willen doen.

Met een gewicht van 7 Kg, hoofdzakelijk bovenin, is dat toch wel erg zwaar en onhandig, om daarmee het hele huis te moeten zuigen.

Maar gelukkig hebben de ontwerpers daar ook aan gedacht, na een half uurtje (bij een nieuwe batterij), stopt hij er mee en krijg je de verplichte 3,5 uur rust. Want zolang duurt het laden!

Ook de prijs doet mij de wenkbrauwen fronsen. 500 euro!

En dan ben je er nog niet, want je moet ook nog oorkappen kopen, omdat het geluidsniveau dusdanig hoog is, dat je zonder bescherming, door de geluidsdruk van 80 dB, blijvende gehoorschade op kunt lopen.

Ik hou het wel bij mijn vertrouwde sledestofzuiger, die met zijn snoer en zijn eindeloze trouwe inzet, qua prestaties op oneindige hoogte  zal staan, boven dit kostbare hebbeding.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • Alex wijzigde de titel naar Stofzuiger testen? Schrijf je in op review.nl en test de Swirl Quinyo Everlast - Update: inschrijving gesloten

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...