Ga naar inhoud

GTA: San Andreas


Aanbevolen berichten

  • Reacties 230
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    231

[quote:c714c512d8="computer_nerdo"]Ik ben bang dat dit spel te gecompliceert gaat worden om nog echt leuk te zijn, als je echt steeds moet eten en moet sporten en weet ik het wat allemaal moet doen.[/quote:c714c512d8] Lijkt me juist wel geinig dat je dat doen moet. Maar het zal idd wel mooi zijn als er een optie in het spel zit waarmee je dat uitzetten kan...
Link naar reactie
[quote:3c4f4dab6e="computer_nerdo"]Ik ben bang dat dit spel te gecompliceert gaat worden om nog echt leuk te zijn, als je echt steeds moet eten en moet sporten en weet ik het wat allemaal moet doen.[/quote:3c4f4dab6e]The Sims is nog steeds een erg goed verkopend spel :) En ik denk dat Rockstar wel weet wat ze doen, ze zullen het waarschijnlijk niet zo ingewikkeld maken als dat het nu lijkt.
Link naar reactie
Ik geloof nooit dat je in GTA:SA zult moeten eten om te voorkomen dat je dood omvalt. Het is en blijft een arcade-spel en geen simulatie. ;) Ik reken meer op hetzelfde idee als in VC achter het wisselen van kleding zit : gewoon een leuke gimmick die sfeer geeft aan het spel. btw : in GTA 3 & VC had je ook al invloed op de tijd die je kon sprinten door veel te sprinten. En volgens mij had dat ook in die spellen enigszins invloed op je figuur ...
Link naar reactie
[quote:53eda6760e]Ik geloof nooit dat je in GTA:SA zult moeten eten om te voorkomen dat je dood omvalt. Het is en blijft een arcade-spel en geen simulatie.[/quote:53eda6760e]Ik zie het al helemaal voor me dat je tijdens een missie opeens ziet dat honger balkje bijna helemaal vol is en dat je opeens dood achter het stuur valt: Mission Failed. Lijkt me idd erg sterk. :P
Link naar reactie
[quote:593a89d475="Vunce"]Nee, maar reken er maar op. Rockstar is ook niet gek. Zodra het contract met Sony verloopt zullen ze em meteen gaan converteren naar PC/xbox en uitmelken maar ! :D[/quote:593a89d475] Wanneer verloopt dat contract dan? Weet iemand dat? Want ik wil natuurlijk ook zo snel mogelijk de PC-versie hebben. Vooral omdat ie waarschijnlijk 4-6x zo groot als Vice City is.
Link naar reactie
Nog wat interessante info: http://www.pcgamespecial.nl/?itemid=282 Er staat ook een heel klein beetje in over de systeemeisen: nl dat je waarschijnlijk aan een Radeon9600PRO (of iets vergelijkbaars) ruim voldoende zal hebben. :) Dus ik hoop dat ik em iig lekker kan spelen in 640x480 met mn 9200se. [code:1:14ce7832eb]De systeemeisen zullen vrij hoog liggen als je alles op top kwaliteit wilt spelen. Alvast sparen voor een Ati Radeon x800XT, of een Nvidia Geforce 6800 Ultra? Nee, dat is erg overdreven. Een vergelijkbare kaart als de Ati Radeon 9600 pro zal ook nog wel voldoende zijn. Daar kan je het vast wel op een van de hoogste resoluties spelen.[/code:1:14ce7832eb]
Link naar reactie
Och ... in VC moest je ook op een gegeven moment een bepaald pak aanhebben om ergens binnen te mogen. Ik zou me er niet zo heel druk om maken totdat het spel in de winkel ligt. Bovendien lijkt het me sterk dat ze het verhaal op deze manier onmogelijk maken. Het zal je eerder een iets andere weg opleveren of op z'n slechts je uitsluiten van enkele bonus-missies.
Link naar reactie
Ik vind het juist wel leuk zo. Wordt het ook veel realistischer van. Maar ik denk idd wat JaFO ook zegt, dat het wel een beetje mee zal vallen. Als je gewoon rustig aan eet, af en toe naar de kapper gaat en goed beweegt kan er vast niets fout gaan. Ik ben alleen bang dat ik ga vergeten te eten, door de omgeving rond touren lijkt me veel interessanter.. :D :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...