Ga naar inhoud

GTA: San Andreas


Aanbevolen berichten

Hier wat nieuwe info over GTA: San Andreas http://www.gamer.nl/nieuws/22385 Ik kijk nu al naar het spel uit. Wordt echt een topper denk ik. Alleen de systeemeisen worden vast erg hoog.... [edit] kheb ook weer 2 nieuwe screenshots gevonden: [img:23baf3b5ff]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200405/small1084545794_0.jpg[/img:23baf3b5ff] [img:23baf3b5ff]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200405/small1084547452_0.jpg[/img:23baf3b5ff]
Link naar reactie
  • Reacties 230
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    231

[quote:ab630f4fc4="R-bin"]De systeemeisen van van gta3 waren in die tijd volgens mij ook niet zo heel hoog.[/quote:ab630f4fc4] klopt, maar het valt me ook op dat de systeemeisen steeds zo ongeveer verdubbelen..(of is dat toeval??) GTA2 had minimaal een 200MHz processor nodig met een 8MB videokaart. GTA3 minimaal een 450MHz processor met een 16MB videokaart GTA: Vice City een 800MHz processor met een 32MB videokaart. Dus San Andreas +/- een 1.6GHz processor met een 64MB videokaart?? ik hoop het van harte, want dan valt het nog wel mee...
Link naar reactie
[quote:fa4cff8850="watcher46"]nou ik kon vice city lekker ook op een 400Mhz spelen en goed ook. dus die 450Mhz moet 400 ongeveer zijn. maar ok wil je het op betere kwaliteit spelen dan heb je wel betere proc. nodig.[/quote:fa4cff8850] Ik heb hem ook wel eens gespeeld op mn vorige pc (PIII 450MHz, 128MB, 32MB Diamond Stealth III) en daar deed ie het helemaal niet goed op... Mareh.. bedoel je niet GTA3 i.p.v Vice City?
Link naar reactie
------Men heeft een nieuw stamina-systeem bedacht dat je vermoeidheid bijhoudt. Je kunt je vermoeidheid onderdrukken door te eten, maar wanneer je te veel eet zal je dik worden en zullen voorbijgangers je uitlachen. Gelukkig kun je in de sportschool de overtollige pondjes weer weg proberen te halen.--------- dat is nouw eens tof net zoals de mogelijkheid om te zwemmen en dus niet te verdrinken op 1 meter van de kant
Link naar reactie
GTA vice city draait tog op dezelfde engine als GTA3? Volgens mij is vice city niet echt veel zwaarder dan GTA 3. Enne GTA3 op een 450 mhz pc en het draaide nog lekker ook? Op onze oude pc draaide dat spel net aan goed en dat was een 900 mhz, maar misschien dat je daar een goeie videokaart in had zitten ofzo? In die 900 mhz zat namelijk een gf2 mx. EDIT: ja die videokaart is wel een stukkie beter vandaar dat het spel wel aardig draaide waarschijnlijk.
Link naar reactie
[quote:3dc03b037d="Red Dragon"][quote:3dc03b037d="sdh"]Ik hoop het, want ik heb geen zin om alleen voor dat spel mn pc te gaan upgraden...[/quote:3dc03b037d] Je hebt kans dat het spel niet eens uit komt voor de PC, een PlayStation 2 kopen is in veel gevallen nog goedkoper dan het upgraden van een pc (in mijn geval in wel).[/quote:3dc03b037d] zo'n ding kost wat zal het zijn 300 euries? Of bied ik nu te hoog? In iedergeval heb je voor 200 euries weer een goede 3d kaart. Het spel ziet er dan 2x beter uit dan de ps2 variant. (Het blijft toch een ding wat op je tv aangesloten moet worden en het rekenvermogen is een stuk minder dan van de pc) wel lame dat er nu een fiets in zat, tijdens het er voor de komst van vice city ooit eens over. Beetje sarcastisch van straks wordt je achtervolgt op de fiets met 10 kilomter per uur (amerikanen fietsen niet zo snel (en britten ook niet)) het blijkt dus uit te komen :-? :-? :-? [img:3dc03b037d]http://www.rockstargames.com/sanandreas/ss/screen03.jpg[/img:3dc03b037d]
Link naar reactie
[quote:0123a60004="sdk"] zo'n ding kost wat zal het zijn 300 euries? Of bied ik nu te hoog? In iedergeval heb je voor 200 euries weer een goede 3d kaart. Het spel ziet er dan 2x beter uit dan de ps2 variant. (Het blijft toch een ding wat op je tv aangesloten moet worden en het rekenvermogen is een stuk minder dan van de pc) [/quote:0123a60004] Ik heb er bij de Dimesion Plus een zien staan voor 169 euri.. Valt dus nog wel enigszins mee.. En ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb je ze bij de Media Markt nog goedkoper..
Link naar reactie
[quote:02c4932493]wel lame dat er nu een fiets in zat, tijdens het er voor de komst van vice city ooit eens over. Beetje sarcastisch van straks wordt je achtervolgt op de fiets met 10 kilomter per uur (amerikanen fietsen niet zo snel (en britten ook niet)) het blijkt dus uit te komen[/quote:02c4932493]Lijkt me eigenlijk wel lachen. En dan lekker met je fietsband in de tramrails vast komen te zitten en vervolgens met je smoel op het asfalt kwakken, lekker toch !? :D Heeft deze versie trouwens ook een thema? Zoals vice-city met zijn eighties-theme?
Link naar reactie
Ik dacht dat dit spel een Nineties/Gangster style thema heeft. Beetje de gang-wars idee uit begin jaren negentig in LA en San Fransico. @SDK. De kans is groot dat het spel pas diep in 2005 voor de pc uit komt, als het al uit komt voor de PC (wat ik wel hoop natuurlijk) Als het spel in Oktober van dit jaar voor de PS2 uitkomt dan koop je een PS2 voor 165 Euro en ben je klaar met wachten. Ik koop doorgaans geen videokaarten van 200 euro maar van 500 euro, een PS2 is dan een goedkope uitbreiding voor mijn doen. Ben het wel met je eens dat een goeie pc krachtiger is dan een PS2, maar bij GTA staat bij mij de formidabele gameplay bovenaan en niet de grafics
Link naar reactie
[quote:ff7d0babfe="Red Dragon"]Ik dacht dat dit spel een Nineties/Gangster style thema heeft. Beetje de gang-wars idee uit begin jaren negentig in LA en San Fransico. @SDK. De kans is groot dat het spel pas diep in 2005 voor de pc uit komt, als het al uit komt voor de PC (wat ik wel hoop natuurlijk) Als het spel in Oktober van dit jaar voor de PS2 uitkomt dan koop je een PS2 voor 165 Euro en ben je klaar met wachten. Ik koop doorgaans geen videokaarten van 200 euro maar van 500 euro, een PS2 is dan een goedkope uitbreiding voor mijn doen. Ben het wel met je eens dat een goeie pc krachtiger is dan een PS2, maar bij GTA staat bij mij de formidabele gameplay bovenaan en niet de grafics[/quote:ff7d0babfe] heb gta 3 op een ps2 gespeeld (buurjonge heeft er 1 :) ) en bij mij thuis toen op de pc. Gameplay op de pc is er niet minder om en het ziet er beter uit. Wel verschil met schieten, bij pc moet je meer zelf richten. Vice city heb ik eigenlijk nooit op de ps2 gespeeld.
Link naar reactie
Ik bedoel ook niet dat de Gameplay op een PS2 beter is. wat ik bedoel is dat de gfx bij dit spel mij niet zoveel uitmaken, de gameplay van GTA is zo goed dat ik mindere gfx op de koop toe neem. De reden waarom ik een PS2 zou aanschaffen is puur omdat ik dan niet hoef te wachten tot medio 2005 of zo (als het spel al uitkomt op de PC).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...