Ga naar inhoud

GTA: San Andreas


Aanbevolen berichten

  • Reacties 230
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    231

[quote:a44a3081f6="sdh"]Weet je eigenlijk wel hoe groot dat is?? :o :o 4-6x dan duurt het nog wel ff tot ik daar de buurt een btje uit mn hoofd ken... had ik met Vice-City en GTA3 zelfs al wat moeite mee, maar nu weet ik psies waar alles staat. vooral in Vice-City. :P Ik hoop dat elke stad ongeveer net zo groot als vice city gaat worden, want dan hou je nog lekker veel platteland en bos over... 8)[/quote:a44a3081f6] In je eigen post met de features staat het antwoord toch al? [color=red:a44a3081f6][i:a44a3081f6]Each city is the same size as Vice City. The entire game will be about Four to Six times bigger than Vice City. San Fierro will contain hills and will be more driving based. You can drive from Los Santos, through the countryside, up a mountain and into San Fierro, then onto Las Venturas. [/i:a44a3081f6][/color:a44a3081f6] Alle drie de steden zijn dus inderdaad even groot als VC. =P Alleen er zijn nog wel 12 andere dorpjes die tussen de 3 steden inliggen, dus nou ja... Blijft nog steeds wel genoeg bos, woestijn, etc. over, maar minder. ;) [b:a44a3081f6]Edit:[/b:a44a3081f6] @Vunce: wie zegt dat ze dit uberhaupt uit de PS2 geperst krijgen? :lol: Waarschijnlijk gaat GTA SA niet echt super draaien op een PS2...
Link naar reactie
[quote:0b6978e207="oMni"][quote:0b6978e207="sdh"]Weet je eigenlijk wel hoe groot dat is?? :o :o 4-6x dan duurt het nog wel ff tot ik daar de buurt een btje uit mn hoofd ken... had ik met Vice-City en GTA3 zelfs al wat moeite mee, maar nu weet ik psies waar alles staat. vooral in Vice-City. :P Ik hoop dat elke stad ongeveer net zo groot als vice city gaat worden, want dan hou je nog lekker veel platteland en bos over... 8)[/quote:0b6978e207] In je eigen post met de features staat het antwoord toch al? [color=red:0b6978e207][i:0b6978e207]Each city is the same size as Vice City. The entire game will be about Four to Six times bigger than Vice City. San Fierro will contain hills and will be more driving based. You can drive from Los Santos, through the countryside, up a mountain and into San Fierro, then onto Las Venturas. [/i:0b6978e207][/color:0b6978e207] Alle drie de steden zijn dus inderdaad even groot als VC. =P Alleen er zijn nog wel 12 andere dorpjes die tussen de 3 steden inliggen, dus nou ja... Blijft nog steeds wel genoeg bos, woestijn, etc. over, maar minder. ;)[/quote:0b6978e207] Idd, dom van me.. ik had alles eerlijk gezegd ook niet helemaal gelezen hoor, maar vond het wel interessant genoeg om ff te melden. :wink: Die dorpjes zouden idd ook wel leuk zijn, alleen hoop ik niet dat het er al te veel worden. bijvoorbeeld een bos zo groot als Vice-City zou me ook wel tof lijken. is een keer weer wat anders. 8) alleen zal dat er wel niet inzitten want de boeren in dat spel hebben natuurlijk ook nog wel wat ruimte nodig :P
Link naar reactie
[quote:a3b8a96a8f="oMni"]@Vunce: wie zegt dat ze dit uberhaupt uit de PS2 geperst krijgen? :lol: Waarschijnlijk gaat GTA SA niet echt super draaien op een PS2...[/quote:a3b8a96a8f] Denk dat dat wel meevalt hoor, onderschat een console niet te snel :P. Ik denk dat je met de PS2 versie wel laadschermen heb op bepaalde stukken of dat er onder het spelen door wat ongemerkt wordt geladen. Of voordat het spel begint wordt er eerst een lange tijd geladen. Er zitten wel flink wat meer mogelijkheden in dan bij VC :o inbreken, auto's tunen enz. Dit wordt zeker een heel cool spel.
Link naar reactie
[quote:be4b2b89b9="Red Dragon"]Misschien dat je buiten de stad ook dingen kan kopen waar je vervolgens kan saven? In Vice City had je ook legio locatie's waar je kon saven. Midden in de woestijn een gas station of zo. kan je daar ook saven ;) :)[/quote:be4b2b89b9] je kunt in het begin toch niet naar de andere stad, vast wel weer een weg die nog niet af is of zoeits dergelijks
Link naar reactie
[quote:52b110b15c="R-bin"][quote:52b110b15c="oMni"]@Vunce: wie zegt dat ze dit uberhaupt uit de PS2 geperst krijgen? :lol: Waarschijnlijk gaat GTA SA niet echt super draaien op een PS2...[/quote:52b110b15c] Denk dat dat wel meevalt hoor, onderschat een console niet te snel :P. Ik denk dat je met de PS2 versie wel laadschermen heb op bepaalde stukken of dat er onder het spelen door wat ongemerkt wordt geladen. Of voordat het spel begint wordt er eerst een lange tijd geladen. Er zitten wel flink wat meer mogelijkheden in dan bij VC :o inbreken, auto's tunen enz. Dit wordt zeker een heel cool spel.[/quote:52b110b15c] ps2 had geloof ik een p3 450 :-? echt knap dat er dan nog redelijke graphics uitkomen, ze zouden die consoles via de wet moeten verbieden zodat die genien ff overstappen naar het maken voor pcgames voor pc's met pentium 4's en geforce kaarten zondat compatability ook geen probleem meer is :D (je wordt nu namelijk ook gedwongen een ps2 te kopen :P )
Link naar reactie
Dat is wel erg eenzijdig gedacht, alles voor de P4 en geforce kaarten dat zullen een hoop mensen niet zo leuk vinden :D. Dat de PS2 evengoed nog goeie graphics heeft komt idd omdat alle software precies voor die hardware is gemaakt en omdat ie alleen voor spellen is gemaakt. Anyway er is weer genoeg gepraat over consoles, anders worden de mods boos hier :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...