Ga naar inhoud

GTA: San Andreas


Aanbevolen berichten

  • Reacties 230
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    231

[quote:c344859e97="FlipperK"][quote:c344859e97="sdh"]Op dezelfde site lees ik trouwens ook dat je graffiti kunt spuiten.. :P[/quote:c344859e97] Dat kon je ook al in de trailer zien. En er zit misschien een huisdier in (Hond). Zie: http://www.nationalegamingforums.nl/index.php?s=3316eea80bdf10a19c2c0b8197e0be57&act=ST&f=20&t=37264&st=960#entry672711[/quote:c344859e97] Zou wel vet zijn.. :) Kun je die hond gebruiken om de vuile klusjes op te knappen...bv als je achter iemand aanzit.. 8)
Link naar reactie
[quote:fd20d8e6d5="GamerNeo"][quote:fd20d8e6d5="FlipperK"]Dat weten we niet, maar dat merken de PS2'ers in oktober wel, en de PC'ers horen het dan wel :)[/quote:fd20d8e6d5] Damn, die PS2 ers worden altijd voorgetrokken. Er zijn bijna geen spellen eerst op pc, 100 jaar daarna pas op PS, alleen maar spellen eerst op PS :evil:[/quote:fd20d8e6d5] Het voordeel is wel weer dat ze tot die tijd weer een hoop dingen kunnen verbeteren voor de pc-versie.
Link naar reactie
[quote:ad7a1e6cb9="sdh"][quote:ad7a1e6cb9="GamerNeo"] Damn, die PS2 ers worden altijd voorgetrokken. Er zijn bijna geen spellen eerst op pc, 100 jaar daarna pas op PS, alleen maar spellen eerst op PS :evil:[/quote:ad7a1e6cb9] Het voordeel is wel weer dat ze tot die tijd weer een hoop dingen kunnen verbeteren voor de pc-versie.[/quote:ad7a1e6cb9] Maar daartegenover staat het nadeel dat ze te snel de pc-versie willen uitbrengen en dat door het porten de boel juist slechter word. Goed voorbeeld is Halo, erg slecht geport van de X-Box. gelukkig is het met GTA3 en GTA VC goed gegaan. ach ik koop toch een PS2 in Oktober, ik maak me niet druk.
Link naar reactie
[quote:ff19d34b33="sdh"][quote:ff19d34b33="GreyHornet"]tsjah , je bent een van de weinigen die zo doet , meesten gaan echt geen console kopen voor 1 game.. :P[/quote:ff19d34b33] Nee idd, dan kost 1 zo'n game je eigenlijk 200euro... :) Van dat geld koop ik liever een 9800PRO. 8)[/quote:ff19d34b33] mja. .ik heb al een X800XT PE dus die 200 Euro geef ik uit aan een PS2 + San Andreas. Die PS2 kan ik daarna ook wel weer voor andere games gebruiken. JaFo heeft volgens mij ook een PS2 naast zijn PC. Die kan me tzt wel vertelen welke games ik voor de PS2 moet hebben ;)
Link naar reactie
150 voor de console (nieuwe prijs) + 60 Euro voor een spel dat gegarandeerd werkt ... Of 200 Euro voor een x800 XT PE + 40 Euro voor een spel en dan maar hopen dat het werkt, dat de kopieer-'beveiliging' geen roet in het eten gooit en al die andere zorgen waar je met het gemiddelde pc te maken krijgt zolang ie tenminste up-to-date is. Nee, de keuze is vrij simpel ... vooral als je nog meer leuke spellen kent. :) // --- Back on-topic. Ik zit zelf te twijfelen welke versie ik zal kopen, want ik kan uit alle consoles en de pc-versie kiezen :)
Link naar reactie
[quote:2852076376="Red Dragon"]Yups, maar dat is een zorg voor een half jaar later, als ik GTA SA dan nog steeds leuk vind dan kan ik hem altijd nog voor de pc halen. ik ga echt geen half-jaar wachten op dat spel tot ie een keer op de PC komt.[/quote:2852076376] Daar heb je gelijk in. Ik ben anti-console, heb het nooit fijn gevonden op een console. Ik ben met de PC opgegroeid en ik hoef dus geen console, dan heb ik er wel een half jaar voor over :) Ieder zo z'n mening :) Komt GTA SA nou 18 okt uit voor ps2, of 22 okt. Officieel 22 okt maar hoor van alle kanten 18 okt?
Link naar reactie
[quote:86d0084a4b] Politie achtervolgt ook andere misdadigers, met name in San Fierro [/quote:86d0084a4b] he he, eindelijk. Nu had je dat ook al in VC, maar dan was het voornamelijk te voet. Ik ben benieuwd of ze ook met auto's en motors achter de rest van het tuig aan gaan. :) // FlipperK Als ik jouw was zou ik niet zo bang zijn voor consoles. Je moet er idd geen fps op spelen, maar de spellen die er echt voor gemaakt zijn zul je nooit zo makkelijk op de pc kunnen spelen ... Aangezien die vroege datum op een maandag valt lijkt het me sterk dat wij SA dan al in de winkels kunnen zien liggen.
Link naar reactie
Ik hou veel van FPS en RTS games.. en die spelen het beste op de PC :) On-topic: Er gaan geruchten dat GTA SA een week uitgesteld wordt voor de PS2, dus het zou het weekend daarop kunnen komen. [b:2f6b669382]Edit:[/b:2f6b669382] [quote:2f6b669382="sdh"][quote:2f6b669382="FlipperK"]Komt GTA SA nou 18 okt uit voor ps2, of 22 okt. Officieel 22 okt maar hoor van alle kanten 18 okt?[/quote:2f6b669382]18okt. in de USA en 22okt. in Europa. :wink:[/quote:2f6b669382] Ja, dat dacht ik ook.. maar europese mensen zeggen het.. dus nogal vaag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...