Ga naar inhoud

GTA: San Andreas


Aanbevolen berichten

[quote:a30bc95a89="DukeH"]Nog groter als Vice City? :o Dat kan neit.[/quote:a30bc95a89] Kan best .... en dat nog wel op een simpele console. Vroeger paste een heel universum (wat zeg ik een universum ? Bij Elite Plus kon je meerdere universums bezoeken ... ) binnen 64 kb aan ram. Ik ga er van uit dat ze een relatief slimme methode hebben gevonden om zo'n groot gebied op een efficiente manier op te slaan. Ik vind dat SA hierdoor veel interessanter is dan een spel als Doom 3 of Half-life 2.
Link naar reactie
  • Reacties 230
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    231

[quote:d3897a9c37="JaFO"]Het is nog steeds de Vice-City-engine volgens het laatste nieuws dat ik gelezen heb. De systeem-eisen zullen dus in die buurt liggen.[/quote:d3897a9c37] Waar heb je dat nieuws vandaan als ik vragen mag? Zou het wel jammer vinden als die engine weer zo ongeveer het zelfde blijft. ben dr nu wel na 2 GTA's een beetje op uitgekeken.
Link naar reactie
Kheb weer ff gegoogeld... 8) [b:c39d13cc41]Bij de kapper:[/b:c39d13cc41] [img:c39d13cc41]http://gta-action.com/sa-gallery/org/35.jpg[/img:c39d13cc41] [b:c39d13cc41]Inbreken:[/b:c39d13cc41] [img:c39d13cc41]http://gta-action.com/sa-gallery/org/30.jpg[/img:c39d13cc41] [b:c39d13cc41]En deze is ook leuk:[/b:c39d13cc41] [img:c39d13cc41]http://gta-action.com/sa-gallery/org/20.jpg[/img:c39d13cc41] [quote:c39d13cc41="JaFO"]Geen idee waar ik het precies gezien heb. Volgens mij ergens op de BeyondUnreal-forums ...[/quote:c39d13cc41] Kheb et ook al gevonden, alleen dan op een Duitse site: [code:1:c39d13cc41]Gleiche Spielengine wie bei GTA3 und Vice City, allerdings wurde sie stark erweitert. [/code:1:c39d13cc41] Ben alleen niet zo'n ster in Duits, dus misschien gaat het wel over helemaal wat anders.. :lol: [edit] ik heb de titel van dit topic ff aangepast. leek me wat beter. :)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
om even op de grote terug te komen is het niet zo dat het deels luiheid gemak is dat de bestanden zo groot zijn? mijn leraar vertelde dat als ze het echt willen het enorm veel kleiner kan maar dat dit zon berg werk is dat ze het nooit doen of zit ik er nu naast? (opletten tijdens de les is moelijk als je film zit te kijken op je mobiel)
Link naar reactie
// =def=appelseal Je vergeet de wet van 'behoud van ellende' ... 'tuurlijk kun je het stukken beter comprimeren, maar meestal betekent het dat dan bij het in/uitpakken minder soepel gaat. Beste voorbeeld is mpeg-(de)codering. Dat kon men vroeger niet eens op een 'normale' pc doen zonder bijbehorende hardware. Tegenwoordig is men door een combinatie van brute kracht & slimmere algoritmes in staat op een huis-tuin-keuken pc'tje bestandjes te comprimeren. Daarnaast speelt bij consoles nog het probleem dat ze in principe geen harde schijf kennen. Dat betekent dat alles dat op de cd/dvd staat er met minimale inspanning gevonden en ervan afgehaald moet kunnen worden, want anders gaat het ten koste van het (kostbare) cpu-vermogen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
gta san andreas komt niet online , voor degene die dat woude weten, want een power unlimited gast heeft de ontwerper van gta san andreas geinterviewt op de de nieuwste E3 beurs, en daarin zei hij dat er geen online mode komt omdat ze anders hun deadline van 22oktober niet gaan halen. duzzz; maar het is wel jammer :-?
Link naar reactie
[quote:15b72c68dd="=def=appelseal"]ok maar wat ik me nog herinnerde dat het ging over word(2000) dat dit vanbijvoorbeeld 5 floppies naar 5 cds is gegaan (weet het niet exact meer) terwijl er niet zo heel veel is verandert behalve de manier van schrijven (en een paar plaatjes)[/quote:15b72c68dd] 5 cd's ?? heel office is maar 1 cd hoor :roll:
Link naar reactie
[quote:d007692014="koenvandijk"]gta san andreas komt niet online , voor degene die dat woude weten, want een power unlimited gast heeft de ontwerper van gta san andreas geinterviewt op de de nieuwste E3 beurs, en daarin zei hij dat er geen online mode komt omdat ze anders hun deadline van 22oktober niet gaan halen. duzzz; maar het is wel jammer :-?[/quote:d007692014] Hmm, volgens dit artikel komt ie wel online... http://www.gamer.nl/nieuws/21588 Maar dat kan natuurlijk steeds veranderen.
Link naar reactie
[quote:aa2ca4cdaa="JaFO"]Da's wel de deadline voor de PS2-versie ... Maar dan nog is het zonde dat ze liever de deadline halen dan het uitstellen en het alsnog toevoegen. Of zou dat toch teveel zijn geweest ?[/quote:aa2ca4cdaa]Ik vind de PU eerlijk gezegd niet een al te geloofwaardig imago hebben. Heb het altijd een beetje de telegraaf onder de gamebladen gevonden.
Link naar reactie
[quote:271ae67750="Vunce"][quote:271ae67750="JaFO"]Da's wel de deadline voor de PS2-versie ... Maar dan nog is het zonde dat ze liever de deadline halen dan het uitstellen en het alsnog toevoegen. Of zou dat toch teveel zijn geweest ?[/quote:271ae67750]Ik vind de PU eerlijk gezegd niet een al te geloofwaardig imago hebben. Heb het altijd een beetje de telegraaf onder de gamebladen gevonden.[/quote:271ae67750] Jah, het is eigenlijk gewoon afwachten en zien wat er van komt.. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...