anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 [quote:a30bc95a89="DukeH"]Nog groter als Vice City? :o Dat kan neit.[/quote:a30bc95a89] Kan best .... en dat nog wel op een simpele console. Vroeger paste een heel universum (wat zeg ik een universum ? Bij Elite Plus kon je meerdere universums bezoeken ... ) binnen 64 kb aan ram. Ik ga er van uit dat ze een relatief slimme methode hebben gevonden om zo'n groot gebied op een efficiente manier op te slaan. Ik vind dat SA hierdoor veel interessanter is dan een spel als Doom 3 of Half-life 2. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 [quote:d6273ba0b9="Vandread"]blabla far cry en ut2k4 zijn toch ook al 3-5 gig.... verbaas je niet als games steeds groter worden[/quote:d6273ba0b9] ut04 is 5,2 :D (bij mij dan) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 Is er echt nog helemaal niets uitgelekt over de systeemeisen? (als ie op de pc uitkomt, waar ik wel van ui ga?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 Het is nog steeds de Vice-City-engine volgens het laatste nieuws dat ik gelezen heb. De systeem-eisen zullen dus in die buurt liggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 [quote:d3897a9c37="JaFO"]Het is nog steeds de Vice-City-engine volgens het laatste nieuws dat ik gelezen heb. De systeem-eisen zullen dus in die buurt liggen.[/quote:d3897a9c37] Waar heb je dat nieuws vandaan als ik vragen mag? Zou het wel jammer vinden als die engine weer zo ongeveer het zelfde blijft. ben dr nu wel na 2 GTA's een beetje op uitgekeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 Geen idee waar ik het precies gezien heb. Volgens mij ergens op de BeyondUnreal-forums ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Je hebt wel, net zo als bij NFSU en Midnight Club II, die reflecties van gebouwen en de wegen als het nat is enz. Bij NFSU moest ik die details lager zetten anders ging het wel heel erg slooooom, dus daarbij kon ik er weinig van zien, en dat zal ik nu ook nog wel moeten doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Kheb weer ff gegoogeld... 8) [b:c39d13cc41]Bij de kapper:[/b:c39d13cc41] [img:c39d13cc41]http://gta-action.com/sa-gallery/org/35.jpg[/img:c39d13cc41] [b:c39d13cc41]Inbreken:[/b:c39d13cc41] [img:c39d13cc41]http://gta-action.com/sa-gallery/org/30.jpg[/img:c39d13cc41] [b:c39d13cc41]En deze is ook leuk:[/b:c39d13cc41] [img:c39d13cc41]http://gta-action.com/sa-gallery/org/20.jpg[/img:c39d13cc41] [quote:c39d13cc41="JaFO"]Geen idee waar ik het precies gezien heb. Volgens mij ergens op de BeyondUnreal-forums ...[/quote:c39d13cc41] Kheb et ook al gevonden, alleen dan op een Duitse site: [code:1:c39d13cc41]Gleiche Spielengine wie bei GTA3 und Vice City, allerdings wurde sie stark erweitert. [/code:1:c39d13cc41] Ben alleen niet zo'n ster in Duits, dus misschien gaat het wel over helemaal wat anders.. :lol: [edit] ik heb de titel van dit topic ff aangepast. leek me wat beter. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2004 Vaarwel sociaal leven ! ! :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2004 om even op de grote terug te komen is het niet zo dat het deels luiheid gemak is dat de bestanden zo groot zijn? mijn leraar vertelde dat als ze het echt willen het enorm veel kleiner kan maar dat dit zon berg werk is dat ze het nooit doen of zit ik er nu naast? (opletten tijdens de les is moelijk als je film zit te kijken op je mobiel) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2004 als je alle spaties en witregels weg zou laten, dat zou enorm schelen maar dan is je code een grote onoverzichtelijke lange regel tekens :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 // =def=appelseal Je vergeet de wet van 'behoud van ellende' ... 'tuurlijk kun je het stukken beter comprimeren, maar meestal betekent het dat dan bij het in/uitpakken minder soepel gaat. Beste voorbeeld is mpeg-(de)codering. Dat kon men vroeger niet eens op een 'normale' pc doen zonder bijbehorende hardware. Tegenwoordig is men door een combinatie van brute kracht & slimmere algoritmes in staat op een huis-tuin-keuken pc'tje bestandjes te comprimeren. Daarnaast speelt bij consoles nog het probleem dat ze in principe geen harde schijf kennen. Dat betekent dat alles dat op de cd/dvd staat er met minimale inspanning gevonden en ervan afgehaald moet kunnen worden, want anders gaat het ten koste van het (kostbare) cpu-vermogen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2004 ok maar wat ik me nog herinnerde dat het ging over word(2000) dat dit vanbijvoorbeeld 5 floppies naar 5 cds is gegaan (weet het niet exact meer) terwijl er niet zo heel veel is verandert behalve de manier van schrijven (en een paar plaatjes) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2004 gta san andreas komt niet online , voor degene die dat woude weten, want een power unlimited gast heeft de ontwerper van gta san andreas geinterviewt op de de nieuwste E3 beurs, en daarin zei hij dat er geen online mode komt omdat ze anders hun deadline van 22oktober niet gaan halen. duzzz; maar het is wel jammer :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2004 [quote:15b72c68dd="=def=appelseal"]ok maar wat ik me nog herinnerde dat het ging over word(2000) dat dit vanbijvoorbeeld 5 floppies naar 5 cds is gegaan (weet het niet exact meer) terwijl er niet zo heel veel is verandert behalve de manier van schrijven (en een paar plaatjes)[/quote:15b72c68dd] 5 cd's ?? heel office is maar 1 cd hoor :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2004 Da's wel de deadline voor de PS2-versie ... Maar dan nog is het zonde dat ze liever de deadline halen dan het uitstellen en het alsnog toevoegen. Of zou dat toch teveel zijn geweest ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2004 [quote:d007692014="koenvandijk"]gta san andreas komt niet online , voor degene die dat woude weten, want een power unlimited gast heeft de ontwerper van gta san andreas geinterviewt op de de nieuwste E3 beurs, en daarin zei hij dat er geen online mode komt omdat ze anders hun deadline van 22oktober niet gaan halen. duzzz; maar het is wel jammer :-?[/quote:d007692014] Hmm, volgens dit artikel komt ie wel online... http://www.gamer.nl/nieuws/21588 Maar dat kan natuurlijk steeds veranderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2004 [quote:aa2ca4cdaa="JaFO"]Da's wel de deadline voor de PS2-versie ... Maar dan nog is het zonde dat ze liever de deadline halen dan het uitstellen en het alsnog toevoegen. Of zou dat toch teveel zijn geweest ?[/quote:aa2ca4cdaa]Ik vind de PU eerlijk gezegd niet een al te geloofwaardig imago hebben. Heb het altijd een beetje de telegraaf onder de gamebladen gevonden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2004 [quote:271ae67750="Vunce"][quote:271ae67750="JaFO"]Da's wel de deadline voor de PS2-versie ... Maar dan nog is het zonde dat ze liever de deadline halen dan het uitstellen en het alsnog toevoegen. Of zou dat toch teveel zijn geweest ?[/quote:271ae67750]Ik vind de PU eerlijk gezegd niet een al te geloofwaardig imago hebben. Heb het altijd een beetje de telegraaf onder de gamebladen gevonden.[/quote:271ae67750] Jah, het is eigenlijk gewoon afwachten en zien wat er van komt.. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 Meer info over de PS2-versie : http://ps2.ign.com/articles/534/534690p1.html Er zullen tattouages zijn die je zelf kunt kiezen. Je voertuig zal na verloop van tijd vies worden en gaan roesten. Je krijgt meer controle over de camera. De besturing wordt gelijk aan die van Manhunter ... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen