anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 Ik vindt dit soort spellen sowieso leuker om te spelen op een console, lekker relaxed achteroverhangend op de bank voor de TV. Niet eerst met je settings liggen klooien, daarna nog wat mods downloaden enz enz. Gewoon puur spelen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 [quote:d36bef1ca8="Red Dragon"]Ik bedoel ook niet dat de Gameplay op een PS2 beter is. wat ik bedoel is dat de gfx bij dit spel mij niet zoveel uitmaken, de gameplay van GTA is zo goed dat ik mindere gfx op de koop toe neem. De reden waarom ik een PS2 zou aanschaffen is puur omdat ik dan niet hoef te wachten tot medio 2005 of zo (als het spel al uitkomt op de PC).[/quote:d36bef1ca8] wacht dan even op de nieuwe, anders zit je weer met die verouderde console waar niks meer voor wordt gemaakt. (hoe heet dat ging nie ps3 maar psp ofzo) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 psp is de nieuwe portable :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 // sdk : Voor de PS1 worden anders nog relatief veel spellen gemaakt ... 't heeft nog lang geen 'Dreamcast'-status wat dat betreft, bovendien is de PSP = draagbare PS 1 ... genoeg reden om dus nog wat 'simpele' spelletjes te maken. En zoals Red Dragon al zegt : alles bijelkaar is een console stukken goedkoper. Zeker als je bekijkt wat je aan upgrades nodig hebt om na een jaar of 2 een pc de nieuwste spellen te spelen met maximale graphics. // --- Ik ben benieuwd welke films er nu weer te herkennen zijn ... Om een of andere reden verwacht ik een kranten-wijk als onderdeel van de missies ;) Of een BMX-race ... misschien zitten er wel extra 'punten' in net zoals je de 'wheelies' & 'stoppies' voor motoren in VC had. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 Heb liever dat de auto's niet ineens verdwijnen als je je ff omdraait. Heb die GB geheugen niet voor niks :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 [quote:d7c5e56b4b]Voor de PS1 worden anders nog relatief veel spellen gemaakt ... 't heeft nog lang geen 'Dreamcast'-status wat dat betreft, bovendien is de PSP = draagbare PS 1 ... genoeg reden om dus nog wat 'simpele' spelletjes te maken.[/quote:d7c5e56b4b]In Europa zie ik anders niet echt veel nieuws, of je moet importeren uit Japan. Daar heb ik echt voor bijna elke (bij ons) dode consoles nog nieuwe spellen gezien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 @SDK het spawnen van auto's heeft niks met ram te maken. dit is dezelfde techniek die Theme park gebruikte om bezoekers te spawnen. de techniek is het gebruik van fractals voor meer info: http://forum.fok.nl/topic/550213 http://forum.fok.nl/topic/331789 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 Best interessant om te weten dat fractals behalve voor mooie plaatjes en het inpakken van plaatjes nog voor andere dingen bruikbaar zijn. Ik heb het altijd al knap gevonden dat men in Elite voor de MSX toen zo'n gigantisch universum kon bewaren. Je kunt zelfs met een pc onmogelijk alle auto's en voetgangers in het geheugen houden, maar op zich hoop ik eigenlijk wel dat er voor de auto's die de speler heeft gestolen wat langere bewaartijden gelden. In GTA 1 was het namelijk mogelijk om een tiental auto's te 'sparen' en dan een gigantische ketting-explosie te veroorzaken. In GTA 3 & VC is dit 'geintje' zo goed als onmogelijk geworden omdat je auto's verdwijnen als je ff niet naar ze kijkt. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 ja da vonk ook wel genaaid van ze maarja twaren leuke spellen..... :cry: nu maar door voor GTA:SA :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 Dat is een van de grote klachten van GTA3 en VC, het verdwijnen van de auto's Ze zouden een soort van tussen methode moeten gebruiken, laat de auto's die de speler in beeld heeft gehad iets langer in het geheugen dan wat er nu gebeurd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 [quote:ca98efa296="JaFO"] In GTA 1 was het namelijk mogelijk om een tiental auto's te 'sparen' en dan een gigantische ketting-explosie te veroorzaken. In GTA 3 & VC is dit 'geintje' zo goed als onmogelijk geworden omdat je auto's verdwijnen als je ff niet naar ze kijkt. :([/quote:ca98efa296] in vice city type je gewoon: "big bang" in :wink: (niet doen als je zelf in een auto zit of er te dicht bij staat) in gta3 zou zoiets ook moeten kunnen maar daarvoor moet je hem even opzoeken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 [quote:641c8d6e0f="JaFO"]Je kunt zelfs met een pc onmogelijk alle auto's en voetgangers in het geheugen houden,[/quote:641c8d6e0f] Nee dat is waar, maar als ze het nou doen zoals bij Mafia, dan zitten ze al aardig in de goeie richting... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2004 [quote:3bbc43507d]In GTA 1 was het namelijk mogelijk om een tiental auto's te 'sparen' en dan een gigantische ketting-explosie te veroorzaken. [/quote:3bbc43507d]Dat werkte ook niet altijd perfect. Ik kan me menig keer herrineren dat je een fijne auto voorbij zag rijden, deze vervolgens wilde hebben, maar dat je deze, wanneer de auto eenmaal buiten beeld was geweest, nooit meer terug zag. Maar bij GTA3/VC was dit probleem idd veel meer aanwezig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2004 [quote:e42746b6c5="D'acide"]@SDK het spawnen van auto's heeft niks met ram te maken. dit is dezelfde techniek die Theme park gebruikte om bezoekers te spawnen. de techniek is het gebruik van fractals voor meer info: http://forum.fok.nl/topic/550213 http://forum.fok.nl/topic/331789[/quote:e42746b6c5] met meer geheugen is het mogelijk alles lekker op te slaan in dat wonderlijk kaartje :wink: in plaats van een overduidelijke random generator die nergens aan is gekoppeld... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2004 [quote:b14d051cae="sdk"][quote:b14d051cae="D'acide"]@SDK het spawnen van auto's heeft niks met ram te maken. dit is dezelfde techniek die Theme park gebruikte om bezoekers te spawnen. de techniek is het gebruik van fractals voor meer info: http://forum.fok.nl/topic/550213 http://forum.fok.nl/topic/331789[/quote:b14d051cae] met meer geheugen is het mogelijk alles lekker op te slaan in dat wonderlijk kaartje :wink: in plaats van een overduidelijke random generator die nergens aan is gekoppeld...[/quote:b14d051cae] Niet iedereen heeft zoveel RAM (ze kunnen natuurlijk een Ram reader inbouwen om te kijken hoeveel ram het persoon heeft) En wat betreft spawnen: dit is niet random. Er zit een echt systeem in. Het lijkt echter wel random. Maar is het zeer zekers niet. Zie de fractal links. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2004 // sdk : Het algoritme = het geheugen in dit geval. Of een cpu nu in een lijstje kijkt en daar het 'juiste' getal uit plukt of hij vraagt dat aan een functie ... het resultaat is gewoon hetzelfde. Vergelijk het met vector-graphics vs bitmaps. In plaats van alle puntjes te onthouden hoef je slechts een fractie van de instructies te bewaren, terwijl het resultaat hetzelfde is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Iemand nog iets nieuws? Ik heb honger naar screenies of info over de nieuwe GTA. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Nou Vunce (en alle anderen) bij deze: k'heb ff gegoogeld... [url=http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0001701BU/202-0800428-3891823] in Engeland [/url] kun je de PS2 variant al reserveren. Plus nog wat screens van een of andere duitse site: [img:4b57b30810]http://gta-action.com/sa-gallery/org/57.jpg[/img:4b57b30810] [img:4b57b30810]http://gta-action.com/sa-gallery/org/52.jpg[/img:4b57b30810] [img:4b57b30810]http://gta-action.com/sa-gallery/org/49.jpg[/img:4b57b30810] [img:4b57b30810]http://gta-action.com/sa-gallery/org/48.jpg[/img:4b57b30810] Ze zijn niet echt duidelijk ofzo en ik denk ook niet dat ze officieel zijn, maar je weet maar nooit... Voor nog wat screens moet je hier ff kijken: http://gta-action.com/sa-gallery/index.php?showcat=0&eintrag=0 Deze is ook erg leuk.. het staat er zelfs in het Nederlands onder, dus zou er misschien ook een Nederlandse versie komen? [img:4b57b30810]http://gta-action.com/sa-gallery/org/32.jpg[/img:4b57b30810] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Thnx, ik heb ook wat gevonden: [quote:8659dd63a7]Here is the official GTA:SA site as of the time of this post: http://www.codenamesa.co.uk/ Here are a few links to sites with GTA:SA factual info: http://www.codenamesa.co.uk/ http://gta4zone.gtagaming.com/ http://www.gta-sanandreas.com/index.php http://www.planetgrandtheftauto.com/ Here are a few links that go straight to the info you may want: http://www.gtagaming.com/sanandreas/info.php http://www.gta-sanandreas.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=18 Here are links to scans of the magazine previews: http://www.codenamesa.co.uk/content.asp?page=previews http://www.gta-sanandreas.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=7 If anyone has anymore links they could provide that have actual confirmed info, please post them. It can only help.[/quote:8659dd63a7] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Wow! wat een hoop links..! :D hoe kom je daar aan? allemaal gegoogeld? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen