Ga naar inhoud

Zoek goedkope provider met PHP/Mysql


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Moet ook toegeven dat van der heeg, het goedkoopst is :wink:

Jammer genoeg wordt er niet een of andere financiering gepompt in mensen zoals ik die nog student zijn.. en die een prof. site willen oprichten :wink:

------------------ powerpoint = stroom punt windows = ramen words = woorden en dat is allemaal bedacht door bill gates vind ie het nog gek dat ie niet populair is ?

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: PS: dalijk komt er een vervelend mannetje dat loopt te roepen dat je beter naar ICMC kan gaan

Juist Bill! Goed geraden

ICMC is 10 x beter, betere service, meer voordeel en vele mogelijkheden, zie www.icmc.nl voor meer informatie.

Enne, niet naar deHeeg gaan hoor!

------------------ groet Victor.

[This message has been edited by victorhopman (edited 18-12-2001).]

Link naar reactie
Nou dan zal ik eens een relaas houden waarom in dit geval deHeeg beter is:

* goedkoper * hij zegt dat zijn site redelijk vaak bezocht gaat worden en dus heb je te weinig aan die achterlijk lage datalimiet van die prutser provider van jou, deHeeg heeft onbeperkte dataverkeer.

Zo, dat was het wel weer :wink:

------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :) Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vindt ik wat ver gaan.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: Nou dan zal ik eens een relaas houden waarom in dit geval deHeeg beter is:

Ik ben benieuwd

quote:
Originally posted by Bill Gates: * goedkoper
Zie mijn vorige reply. Als een provider goedkoop is maar minder goede service verleent dan de provider die een tientje per maand duurder is, dan ga ik liever naar een wat duurdere provider.

quote:
Originally posted by Bill Gates: * hij zegt dat zijn site redelijk vaak bezocht gaat worden en dus heb je te weinig aan die achterlijk lage datalimiet van die prutser provider van jou,

Da's onzin.

quote:
Originally posted by Bill Gates: deHeeg heeft onbeperkte dataverkeer.

Aha, net als die "onbeperkte pop3 accounts zeker", typisch weer iets voor deHeeg, Voordeel dat je 9 van de 10 x toch niet gebruikt.

quote:
Originally posted by Bill Gates: Zo, dat was het wel weer :wink:

Zo, dat was het wel weer :wink:

------------------ groet Victor.

Link naar reactie
Dit is echt erg hoor, hebben we het een paar topics terug voor elkaar gekregen om 60 berichtjes in korte tijd te plaatsen, beginnen die twee weer opnieuw :grin: :grin: :grin:

------------------ Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Link naar reactie
Victor, wat versta jij onder geen goede service dan? Bellen naar deHeeg: wordt altijd meteen opgenomen. Mailen: zelfs op zondag in een kwartier antwoord. En het belangrijkste: ze weten alles wat je moet weten... Noem jij dit geen service? :???:

En onbeperkt dataverkeer is wel belangrijk, moet jij maar eens kijken hoeveel jij moet dokken als je 1GB teveel hebt... Net als die onbeperkte pop3's, ik heb er een stuk of 15...

En Zeeuw: hier ben ik geen moderator hoor :wink:

------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :) Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vindt ik wat ver gaan.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: Victor, wat versta jij onder geen goede service dan? Bellen naar deHeeg: wordt altijdmeteen opgenomen. Mailen: zelfs op zondag in een kwartier antwoord. En het belangrijkste: ze weten alles wat je moet weten... Noem jij dit geen service? :???:

Ik zeg niet dat dat geen service is, ik bedoel; minder goede service. En dan in het algemeen, niet specifiek deHeeg.

quote:
Originally posted by Bill Gates: En onbeperkt dataverkeer is wel belangrijk, moet jij maar eens kijken hoeveel jij moet dokken als je 1GB teveel hebt... Net als die onbeperkte pop3's, ik heb er een stuk of 15...

Ja, misschien wil jij wel 15 pop3 accounts. Maar iemand anders misschien niet. Dan is het oneerlijk om dat als voordeel te geven, want sommige mensen maken hier geen gebruik van.

------------------ groet Victor.

[This message has been edited by victorhopman (edited 18-12-2001).]

Link naar reactie
Maar laten we nou maar eens ophouden met deze discussie, hier komt toch geen zinnig eind aan. Bill wil niet toegeven aan ICMC en Victor niet aan DeHeeg. (ik ga voor ugo.com :grin:)

Op deze manier worden de topics alleen maar vervuild, en heeft Melvyn nog meer tijd nodig om het ubb forum over te zetten naar het phpbb forum :grin: :grin: :grin:

------------------ Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Zeeuw: Maar laten we nou maar eens ophouden met deze discussie,

Mij best.

quote:
Originally posted by Zeeuw: hier komt toch geen zinnig eind aan.
Waarom doe jij dan mee met deze discussie:

quote:
Originally posted by Zeeuw: Sommige mensen maken ook geen gebruik van de service

------------------ groet Victor.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by victorhopman: Dat ga ik jou natuurlijk niet zeggen. Wat heb jij dan wel van deHeeg gehad??? Extra pop3 account misschien? :grin:

Ik kreeg een stickervel met de "any key", om op je toetsenbord te plakken, beetje ludiek (net als vorig jaar, toen het iets van cookiemix was).

------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :) Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vindt ik wat ver gaan.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
  • Nieuwe aanmaken...