Ga naar inhoud

Zoek goedkope provider met PHP/Mysql


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

quote:
Originally posted by George W. Bush: Verhaaltje
Dat verhaal ken ik ja, en er klopt ook helemaal niks van. Ik heb dat een tijdje gevolgd en wat bleek? Ze zaten aan hun 25 Mb limiet en toen adviseerde deHeeg om een groter pakket te nemen...

Dat heeft zelfs op die page gestaan (dat ze het jammer vonden dat deHeeg in het verkeerde daglicht gesteld werd etc).

------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij.

Link naar reactie
Nog even een aanvullig: kijk, als je site een megaload gaat trekken met tienduizenden bezoekers per maand, heb je natuurlijk niks meer aan een hostingaccountje bij wie dan ook. Dan moet je een dedicated server nemen (dus een server speciaal voor/van jou).

------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: Nog even een aanvullig: kijk, als je site een megaload gaat trekken met tienduizenden bezoekers per maand, heb je natuurlijk niks meer aan een hostingaccountje bij wie dan ook. Dan moet je een dedicated server nemen (dus een server speciaal voor/van jou).


oké, dat ben ik dan met je eens. (jaja, ik ben het eens met Bill :wink:)

------------------ * € * HAPPY NEW YEAR!!! * € *

* € * groet Victor.* € *

[This message has been edited by victorhopman (edited 05-01-2002).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by victorhopman: Wij hebben onze website nu ee jaar op de server van ICMC staan, en de site is nog nooit down geweest. Ik ben trouwens met een site voor een kennis bezig en die staat ook op ICMC en werkt ook fantastisch...
Nooit down bestaat niet :smile: Je merkte er alleen niks van. Als ze bijvoorbeeld Linux draaien, moeten ze echt wel eens de kernel upgraden hoor (er worden regelmatig bugs etc in gevonden), en dat kan alleen met een reboot (om de nieuwe kernel te laden). Maar zoals gezegd gebeurd dit meestal als jij ligt te snurken :smile: Laat ik maar niks over windows vertellen, dat lijkt me duidelijk :smile:

[edit]UBB :mad:[/edit] ------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij.

[This message has been edited by Bill Gates (edited 05-01-2002).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: Als ze bijvoorbeeld Linux draaien, moeten ze echt wel eens de kernel upgraden hoor (er worden regelmatig bugs etc in gevonden), en dat kan alleen met een reboot (om de nieuwe kernel te laden).

ja dat weet ik óók wel!

------------------ * € * HAPPY NEW YEAR!!! * € *

* € * groet Victor.* € *

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: Dat verhaal ken ik ja, en er klopt ook helemaal niks van. Ik heb dat een tijdje gevolgd en wat bleek? Ze zaten aan hun 25 Mb limiet en toen adviseerde deHeeg om een groter pakket te nemen...

Dat heeft zelfs op die page gestaan (dat ze het jammer vonden dat deHeeg in het verkeerde daglicht gesteld werd etc).


Ah, zit dat zo. Ik schrok al, zit er dan toch nog iets achter. :smile:

------------------ Shit happens, maar trap dr vooral nie in.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by George W. Bush: Hoe snel hadden jullie bericht van deHeeg nadat je had ingeschreven?

Ik hoop niet al te lang, want ik heb wel zin om te gaan experimenteren met allerlei scriptjes. :smile:


2 uur. Maar dat was op een doordeweekse dag...

------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by George W. Bush: Dat was zeker per fax. En voordat je domeinnaam het doet duurt wel een paar dagen, toch? :smile:
Nee, per mail sturen ze je login gegevens, dan krijg je een tijdelijk onderkomen totdat je domeinnaam online is (paar dagen), maar je kunt dan dus al aan de gang etc.

------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij.

Link naar reactie
Ok nu kom ik: De Internetman. Één van de snelste servers van Nederland. Nog niet opgemerkt of ie offline is geweest. 1 keertje wel, maar dat was voor een verhuizing en dat werd 4 weken van tevoren aangekondigt met goede support. Onbeperkt aantal emailadressen.

40 MB diskruimte eigen FTP toegang een onbeperkt aantal email adressen met op ieder adres de mogelijkheid voor een autoresponder en/of doorsturen een onbeperkt aantal mailinglijsten 3 GB dataverkeer per maand volledige ondersteuning van: CGI/Perl Java / Javascript PHP4 MySQL Frontpage 2000 RealMedia gratis 4 sub-domeinen (sub-domein.uwdomeinnaam.nl) eigen statistieken beheer van FTP toegang tot de webserver

138 Euro p/jaar

------------------ Sites waar ik mee bezig ben: http://www.lynxpolis.nl http://gps.lynxpolis.nl http://www.lynxpolis.nl/persoonlijk/index.htm

[This message has been edited by gandalfxxx (edited 06-01-2002).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: [quote:8237392e92]Originally posted by George W. Bush: [b:8237392e92] Krijg je daar ook bericht van? Of moet je het zelf in de gaten houden. :smile:

[/b:8237392e92][/quote:8237392e92]

Ok bedankt, volgens mij weet ik nu alles. :smile:

Ik ga nu voor de eerste keer inloggen bij de deHeeg members area! :smile:

------------------ Shit happens, maar trap dr vooral nie in.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
  • Nieuwe aanmaken...