Ga naar inhoud

Zoek goedkope provider met PHP/Mysql


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

quote:
Originally posted by Bill Gates: Nee hoor, nu is victor overtuigd, dankzij het "geweldige" kerstgeschenk van deHeeg :smile:

Dus je kreeg dit jaar een één of ander vaag stickervel en vorig jaar heb je koekjes gebakken? Wauw, dat is nou écht een reden om voor deHeeg te kiezen. (niet dus :grin:)

------------------ groet Victor.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by w.roosenburg: HE bij MJ(www.mj.nl) krijg je een gratis muismat.

wel een reden dus :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Greetz wouter


:grin: :grin: :grin: LoL :grin: :grin: :grin:

------------------ "Het recht van de sterkste is het sterkste onrecht"

Link naar reactie
DeHeeg met zijn ombeperkt.

ombeperkt bestaat niet in de IT wereld.

Check hun voorwaarden eesns.

Traffic Regels: Wegens de unieke resource karakteristieken en traffic patronen verbonden met bepaalde typen sites zijn de volgende gelimiteerd tot 3 GB vrij verkeer:

- Sub hosting - Shareware, geluid, video, beeld en multimedia archieven · - Mirror sites · - Distributie punten · - Elke site met als primair doel file distributie ·

Voor alle overige sites hanteren wij een Fair use policy.

Alle services verbonden aan onze accounts zijn alleen te gebruiken voor personen direct verbonden met de website.

Alle services waarvan gebruikt gemaakt wordt zijn verwerkt in de webruimte, uitzondering hierop vormen de logfiles.

Ieder account heeft zijn eigen cgi-bin. U bent vrij in Uw keuze welke CGI scripts te gebruiken. Wij behouden ons het recht voor zonder enige waarschuwing CGI scripts te deactiveren die de normale server werking beïnvloeden.

Link naar reactie
Klopt, maar dan wijs ik er weer op dat die 3GB nog steeds meer is dan de 2 van ICMC en dat je voor een normale website (met bijvoorbeeld een druk forum of zo) nog steeds onbeperkte dataverkeer hebt...

Dusssss

------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :) Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vind ik wat ver gaan.

Link naar reactie
Even een vraagje over deHeeg:

Ligt de server wel eens plat, of doet hij het eigenlijk altijd. Dat is namelijk een belangrijke eis voor mij.

En hoe groot mag je MySQL Database zijn, op de site van deHeeg staat geen getal van bijvoorbeeld '3mb'?

------------------ mania: Bin Laden wint met schaken van Bush, 2 torens weg. Dead Prez: Bin Laden is gezakt voor zijn type examen, hij haalde maar 2 aanslagen per uur.

Link naar reactie
De server ligt wel eens plat ja, dat liggen ze allemaal weleens :smile: Maar ik heb er nog nooit iets van gemerkt (nou ja, één keer dan, maar toen werd het van te voren aangekondigd => hardware upgrade).

De database gaat gewoon van je webspace af, dus die kan zo groot worden als jouw pakket schijfruimte biedt.

Je kan ook voor alleen hosting kiezen, maar dan moet je wel de DNS server van je huidige domeinnaam naar hun DNS server omzetten (vraag me niet hoe je dat doet). Of te wel: je hebt altijd een domeinnaam nodig (en ze doen niet aan nl namen voor particulieren).

------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :) Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vind ik wat ver gaan.

Link naar reactie
Dit allemaal lezende kan je beter voor On The Web Services kiezen. Dit is goedkoper dan ICMC én DeHeeg, kent ook de datalimiet van 3 GB per maand maar de grootte van de database is niet vast en valt niet onder de ruimte voor je website. Service is geweldig (maar alleen per email) en downtime heb ik nog niet meegemaakt. Verder ondersteunen PHP en MySQL. Daarnaast nog wel meer, maar die gebruik ik niet. Je kan zelf een onbeperkt aantal POP3 adressen aanmaken, evenals mailinglists, forwards en autoresponders. Je kan er hosting aanvragen zonder er een domein te registreren, maar je hebt wel een domeinnaam nodig om van hun services gebruik te kunnen maken.

Zo, dat was het wel zo'n beetje, geloof ik. En ook al heb ik geen kerstcadeau gekregen, ik ben bijzonder tevreden met mijn hoster. Dus...

- Basje.

------------------ "If automobiles had followed the same development cycle as the computer, a Rolls-Royce would today cost $100, get a million miles per gallon, and explode once a year, killing everyone inside." Robert Cringely

Link naar reactie
quote:
Originally posted by AcIDeR: Traffic Regels: Wegens de unieke resource karakteristieken en traffic patronen verbonden met bepaalde typen sites zijn de volgende gelimiteerd tot 3 GB vrij verkeer:

- Sub hosting - Shareware, geluid, video, beeld en multimedia archieven · - Mirror sites · - Distributie punten · - Elke site met als primair doel file distributie ·

Voor alle overige sites hanteren wij een Fair use policy.


Wat houdt die Sub Hosting precies in?

------------------ mania: Bin Laden wint met schaken van Bush, 2 torens weg. Dead Prez: Bin Laden is gezakt voor zijn type examen, hij haalde maar 2 aanslagen per uur.

Link naar reactie
Ik keek daar even (zag er niet verkeerd uit), maar zag wel staan dat je geen onbeperkte pop3 adressen hebt. Daarnaast hecht ik wel veel waarde aan telefonische support (is altijd sneller dan per mail en ook veel persoonlijker).

Maar het ziet er beter uit dan dat ICMC :wink: (let the battle continue! )

------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :) Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vind ik wat ver gaan.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: Ik keek daar even (zag er niet verkeerd uit), maar zag wel staan dat je geen onbeperkte pop3 adressen hebt.
Sorry, mijn fout...

- Basje.

------------------ "If automobiles had followed the same development cycle as the computer, a Rolls-Royce would today cost $100, get a million miles per gallon, and explode once a year, killing everyone inside." Robert Cringely

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
  • Nieuwe aanmaken...