Ga naar inhoud

Zoek goedkope provider met PHP/Mysql


anoniem

Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by George W. Bush: Wat houdt die Sub Hosting precies in?
Ik weet het niet precies, maar volgens mij komt het neer op het volgende:

Je kan nu zelf websites of ftp-servers hosten. Hiervoor krijgen gebruikers een eigen directory en wachtwoord zodat ze niet jouw instellingen of website kunnen veranderen, maar verder dus (bijna) alles kunnen wat jij ook kan.

Maar nogmaals: zeker weten doe ik het niet.

- Basje.

------------------ "If automobiles had followed the same development cycle as the computer, a Rolls-Royce would today cost $100, get a million miles per gallon, and explode once a year, killing everyone inside." Robert Cringely

Link naar reactie
  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bedankt, ik ben er al uit. 'Sub hosting' is idd het uitlenen van jouw webruimte aan andere.

Ik weet nog niet welke ik ga kiezen. Ashosting niet. DeHeeg heeft een goede service, vooral het onbeperkte dataverkeer, maar On The Web Services is wel goedkoper en heeft alleen het dataverkeer als beperking.

------------------ mania: Bin Laden wint met schaken van Bush, 2 torens weg. Dead Prez: Bin Laden is gezakt voor zijn type examen, hij haalde maar 2 aanslagen per uur.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by tha_Master: Als ik jou was zou ik gewoon voor deHeeg kiezen, goede service, goede servers, goede customer support. Heb er al 2 site draaien en beide nog nooit down geweest en verder ook geen problemen mee gehad.

Ik denk ook dat het DeHeeg wordt, goede service--> Ik mail om 21.30u naar hun helpdesk, krijg om 21.45u al een reactie! En als hij nooit down is dat mooi, daar wil namelijk juist eens van af, na al die gratis dingen!

Ik een andere site die bij de deHeeg zit eens in de gaten gehouden; hij was nooit down. Een andere van AsHosting wel... en OTWS is het ook niet helemaal...

------------------ mania: Bin Laden wint met schaken van Bush, 2 torens weg. Dead Prez: Bin Laden is gezakt voor zijn type examen, hij haalde maar 2 aanslagen per uur.

Link naar reactie
Ja tuurlijk laat ik het even weten. :smile: Het kan nog wel even duren. (maximaal maand)

Ook weet ik nog niet welke domeinnaam ik zal kiezen. .nl mag niet als particulier, toch?

------------------ mania: Bin Laden wint met schaken van Bush, 2 torens weg. Dead Prez: Bin Laden is gezakt voor zijn type examen, hij haalde maar 2 aanslagen per uur.

Link naar reactie
Ja tuurlijk laat ik het even weten. :smile: Het kan nog wel even duren. (maximaal maand)

Ook weet ik nog niet welke domeinnaam ik zal kiezen. .nl mag niet als particulier, toch?

------------------ mania: Bin Laden wint met schaken van Bush, 2 torens weg. Dead Prez: Bin Laden is gezakt voor zijn type examen, hij haalde maar 2 aanslagen per uur.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by George W. Bush: Ook weet ik nog niet welke domeinnaam ik zal kiezen. .nl mag niet als particulier, toch?
Klopt, tenzij je hem gaat leasen van de provider (dan is hij van hun en kunnen hun ermee doen wat ze willen etc), maar bij deHeeg doen ze hier (gelukkig) niet aan.

------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :) Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vind ik wat ver gaan.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by victorhopman: Hoezo, "gelukkig" niet??? :???:
Omdat ik het persoonlijk gewoon oplichterij vind. Stel: je bedenkt een "super" domeinnaam, dan registreer je hem bij zo'n hostingboer, en je site wordt een redelijk succes, de naam is dan van de domeinboer en die kan hem dus ten alle tijde inpikken (omdat ie tenslotte van hun is)...

------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :) Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vind ik wat ver gaan.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by victorhopman: Tja, het zal toch een kwestie van vertrouwen moeten zijn...
Ja, maar ja, ik heb dan liever mijn eigen domein (die dus ook daadwerkelijk mijn eigendom is)...

------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :) Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vind ik wat ver gaan.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: Ja, maar ja, ik heb dan liever mijn eigen domein (die dus ook daadwerkelijk mijn eigendom is)...

Ben ik met je eens, het is echt van jou, er kan niemand tussen komen.

------------------ mania: Bin Laden wint met schaken van Bush, 2 torens weg. Dead Prez: Bin Laden is gezakt voor zijn type examen, hij haalde maar 2 aanslagen per uur.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: Ja, maar ja, ik heb dan liever mijn eigen domein (die dus ook daadwerkelijk mijn eigendom is)...


Ja, maar jij hebt een bedrijf. Jij kunt zo een .nl domein krijgen.

En voor de "thuisgebruikers", wat is er mis met een .com???

------------------ * € * HAPPY NEW YEAR!!! * € *

* € * groet Victor.* € *

[This message has been edited by victorhopman (edited 05-01-2002).]

Link naar reactie
Ik las dit over deHeeg op een Forum:

Ja, zogauw je site een beetje gaat lopen, krijgt DeHeeg troubles met eatserver (Daar zitten ze nl, in Duitsland), en word je aangeslagen voor torenhoge bedragen per MB ... Ask de jongens van Almererulez bijv. naar hen ervaringen.

Dus als je site weinig verkeer trekt, is het wel ok.

Klopt dat? Hoeveel verkeer trekken jullie sites aan?

------------------ Shit happens, maar trap dr vooral nie in.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...