Ga naar inhoud

HCC Linux-GG


anoniem

Aanbevolen berichten

MrLeeJohn, Je hebt hier toch ook een beetje om gevraagd, en hoewel de bewoordingen van diverse mensen me absoluut niet bevallen zeg ik je hier nogmaals hou op met modder smijten. Je bewoordingen zijn vaak wel degelijk laag bij de grond en zeker de manier waarop je ze op een rij zet. Probeer daar mee te stoppen en ga opbouwend te werk en niet dit soort quotes om maar iemand na te trappen want zo zie ik dat. Ik ga zaterdag dus wel naar Tiel en hoop daar de discussie op een ander nivo te kunnen voortzetten dan er nu gebeurt want als het zo gaat dan is een linux community bijvoorbaad een plek waar je je NIET moet ophouden. Blijkbaar wordt door alle negatieve woorden de essentie van de discussie helemaal uit het oog verloren dus laten we in vredesnaam weer ontopic komen en elkaar in het vervolg in de waarde laten en argumenten goed te lezen en niet direct alles wat van je eigen ideen afwijkt afwijzen. Als dat niet kan dan mag er wat mij betrefd een GROOT SLOT op dit topic en op de hele discussie. Maar dan bestaat wel de kans dat ik met alles kap want hier heb ik nml. geen zin in. Het valt mij dus zwaar tegen van beide for hoe er gereageerd wordt en dit heb ik nog niet eerder meegemaakt :( :cry:
Link naar reactie
  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    150

MrLeeJohn, Wat mij betreft haal je de woorden van Marc Mes maar weer weg uit dit forum. Ik vindt het hier een zware vorm van milieu(=omgeving)vervuiling. Het is voor de wereld en voor Marc Mes beter als dit soort uitwassen niet overal rondgestrooid worden, niemand wordt hier vrolijk van. Ik raad je aan om de boel te laten voor wat het is en Nedlinux idem.
Link naar reactie
wstolk... je hebt gelijk... af en toe zat ik bij de grens, maar ging er niet zo ver overheen als Marc in zijn laatste posting op nedlinux; da's echt zwaar onder de gordel... water.... ook gelijk.... ik wijzig mijn laatste posting accuut.... ik hoop dat Marc dat bij nedlinux ook doet Ik werd wat fel voor een pricipiele kwestie. De discussie is nu alleen nog maar natafelen op een negatieve manier.... daar sta ik ook niet meer achter.... ik hoop dat er 5 oktober wel degelijk in deze goede dingen bediscussieerd worden vwb Linux in Nederland.
Link naar reactie
Op Nedlinux gepost..... khoop dat er weer vrede gaat heersen... ----------------------------------- >Kom op, kappen! Inderdaad... sorry.... door die ene posting dreigde ik pas echt uit mijn slof te schieten.....zo links en rechts was ik dicht bij de grens... ik heb al een paar uitspraken gerectificeerd bij verschilende postings.... maar ik dring wel sterk aan op rectificering van de laatste posting van Marc... die gaat persoonlijk echt veel te ver... .... als dat gebeurt, dan biedt ik bij deze nu al mijn excuses aan, Marc. Biertje? P.s. Goh... zo fel ben ik toch nooit.... tis maar een forum-discussietje... P.s.2. Ben er 5 oktober helaas niet, maar ik hoop dat het een goede dag voor Linux in Nederland gaat worden... komt allen....veel plezier allemaal! -------------------
Link naar reactie
MrLeeJohn verwijt jezelf vooral niets, want je hebt je iig behoorlijk ingezet voor het idee. Ik heb ook vaak problemen me af en toe te beheersen in forum discussies (zie de hardware discussie met Sander Sassen van PCM). Ik hoop dat Marc er verder een niet al te groot probleem van maakt en dat we zaterdag gewoon een goede discussie kunnen voeren en dat iedereen aan de discussie begint met het idee dat het wat wordt en niet met van te voren al besloten heeft het tegen te werken. Laten we er voor zorgen dat iederen discusseert met het belang van de Linux community op het oog en geen persoonlijke emoties. Wat betreft de HCC Linux-gg. Ik zie natuurlijk liever dat we zaterdag na een leuke discussie er op uit komen dat 1 groot front tot de serieuze mogelijkheden behoort. Als het niet blijkt te lukken dan alvast bedankt voor je succes ;) (w.roosenburg: sta jij daar BTW ook achter?)
Link naar reactie
IMHO, en ik ga bewust niet inhoudelijk in op het voorgaande: Ten eerste.... ik zie uit naar zaterdag... ook naar het gesprek over dit onderwerp (je kan het niet de gehele dag over samba hebben he ;)) Ik ben in de threads (thread nu) de draad al een tijdje geleden kwijt geraakt. Ik denk dat een persoonlijk kontakt in een situatie als deze niet te onderschatten is, want.... Ten tweede.... beseffen we met z'n allen wel hoe een gemeleerd gezelschap we eigenlijk zijn. Zoek er maar een gemiddelde "war off the distro's" op na! Niet dat dat zo erg is, vrijheid van keuze is nu eenmaal waar linux om draait. Ergens is dat juist de kracht van linux. En nu willen we (ja, ook mij spreekt , alhoewel ik nog geen idee hoe, het idee aan) al die neuzen dezelfde richting op te laten wijzen voor een "United Linux Nederland".... phoe hee. Het zal in iedergeval helpen als we elkaar in ons waarde laten. Tot zaterdag
Link naar reactie
[quote:38756b0a38="wstolk"]Pfew VREDE was ff bang dat ik heel linux minded Nederland gedag moest gaan zeggen zeg :-? En wat had ik zonder mijn dagelijkse rondje forum moeten beginnen ??? Weer gaan vissen dan, ook daar is het oorlog :([/quote:38756b0a38] Nee joh, zo erg is het nu ook weer niet. Neus maar eens rond op videokaarten en mobo's daar vliegen dit soort flamewars op sommige momenten als paddestoelen uit de grond. Na een heftige discussie, zegt iedereen dat hij te ver ging en eindegt het met de zin: even goede vrienden om vervolgens weer lekker een maand rustig verder te gaan tot de volgende uit de hand lopende discussie oplaait. BTW een groot voordeel van dit forum vind ik dat het: 1. erg goed loopt 2. op alle gebieden goed vertegenwoordigt is 3. er veel mensen met veel kennis langskomen 4. het enorm stabiel is doordat het natuurlijk eigenlijk bij het blad C!T hoort en de redactie er weinig voor ziet om veel te veranderen (op een paar grote veranderingen na). Ook is er veel respect voor de moderators en doen die hun werk goed. 5. het is erg snel en de snelheid is erg konstant Ik vind overigens ook dat wat er ook gebeurt iig het OS Linux gedeelte op C!T moet blijven bestaan, omdat het gewoon een perfecte aansluiting is.
Link naar reactie
Kijk daar zit hem dus de kneep ;) daar kom ik nooit Ik heet niet voor niets "Ouwe Rot" :D en dat is heust niet alleen het aantaal post's maar zeker mijn leeftijd maar dat merk je zaterdag wel :D Ik kom dus eigenlijk nooit op andere onderdelen, want dat interesseerd me geen zier en meestal kom ik ook in zaken als hardware zelf wel tot een conclusie, daarnaast ben ik erg conservatief dus gebruik al sinds jaren hetzelfde merk MB en klok nooit over, zelfs hdparm gebruik ik niet :D wbt. de discussie... eigenlijk vind ik het jammer dat hij op nedlinux helemaal verdwenen is maar daar zullen ze best hun redenen voor gehad hebben. Persoonlijk schaamde ik mij voor het verloop en dat meen ik uit de grond van mijn hart want zoiets had ik to dusver niet meegemaakt uitgezonderd 1 keer op nl.linux waar een discussie ook uit de hand liep. eigenlijk vind ik dat deze discussie onder een nieuw topic geopend zou moeten worden zodat deze langzaam verdwijnt want ik ben er zeker niet trots op hieraan deelgenomen te hebben. Zeker omdat het niet model staat voor de communitite die rondom Linux ontstaan is door de jaren heen.
Link naar reactie
[quote:a063f56c37="wstolk"] Zeker omdat het niet model staat voor de communitite die rondom Linux ontstaan is door de jaren heen.[/quote:a063f56c37] En daar heb je natuurlijk wel een heel pijnlijk punt :( Ik strel voor eerts zaterdag te gaan discusieren en dan bij terugkomst zowel op Nedlin en X!T een nieuw topic te starten met de uitkomst ervan, zodat dan ook de niet aanwezigen kunnen reageren.
Link naar reactie
Ik heb al mijn postings in deze topic herzien en voor een groot deel gerectificeerd. Ik denk nu alles van mijn kant recht gezet te hebben ook. Een klein dingetje vind ik idg wel opmerkelijk... ik bied mijn excuses aan, van Marc hoor ik daarop niks, maar wel verdwijnt daar de posting. Ik zal idg van de beste bedoelingen uitgaan en aannemen dat dat de positief bedoelde corrigerende actie van Marc is. Maximiliaan, knap dat je je ingehouden hebt. Is deze topic zo weer schoon genoeg?
Link naar reactie
[quote:f56dbbf5a0="MrLeeJohn"]Ik heb al mijn postings in deze topic herzien en voor een groot deel gerectificeerd. Ik denk nu alles van mijn kant recht gezet te hebben ook. Een klein dingetje vind ik idg wel opmerkelijk... ik bied mijn excuses aan, van Marc hoor ik daarop niks, maar wel verdwijnt daar de posting. Ik zal idg van de beste bedoelingen uitgaan en aannemen dat dat de positief bedoelde corrigerende actie van Marc is. Maximiliaan, knap dat je je ingehouden hebt. Is deze topic zo weer schoon genoeg?[/quote:f56dbbf5a0] Ik vond deze topic zoiezo niet echt heel erg vervuil oid. Op die ene post na die je al gelijk herzag was er naar mijn mening echt niets mis hoor. Maar ja, na zaterdag gewoon een nieuwe open gooien, deze iig niet verwijderen want er staat een hoop nuttige info in en ik vind het verwijderen van topics en posts een soort van censuur.
Link naar reactie
Persoonlijk schaamde ik mij voor hetgeen er gezegd en gebeurd is zowel hier als op Nedlinux. Ik vat het verwijderen van de topic daar danook zo op, ook zij zullen nadat iedereen weer een beetje rustig was geworden hetzelfde gevoel gehad hebben. Dus laat maar rusten en vol goede moed zaterdag allemaal leuke mensen gaan ontmoeten :D
Link naar reactie
Hoi, ben een tijdje weggeweest, maar wil toch ook wel een kleine bijdrage doen... Naar mijn idee heeft de HCC weinig invloed op de redactionele inhoud van C!T. Het Clubblad is slechts aagehecht in het laatste deel van het blad. Dus van die kant uit hoef je geen steun te verwachten: C!T ziet Linux gebruikers duidelijk niet als doelgroep! Waar je mijn inziens wel wat mee kan is, als je een sterke Linux GG hebt, er vanuit de GG bij het bestuur van de HCC op aandringen om evt zelf met een blad uit te komen. Ze/we geven per slot van rekening ook nu twee Game-bladen uit. Redenerend vanuit de diversificatie, zoals ik laatst in de krant las, die ze bij de HCC willen doorvoeren (oa blad naar keuze) bestaat volgens mij de mogelijkheid om voldoende lidmaatschaps abonnementen in de wacht te slepen voor een dergelijk goed onderbouwd blad (zoals een aantal Duitse linuxbladen), met info voor beginners, gevorderden en gewone gebruikers (zoals ik ;-) ). De inhoud van C!T kan mij niet echt meer boeien (weer nieuwe dure hardware die ik toch niet wil of kan betalen, nog meer windows tips {dat OS schijnt toch moelijk goed aan het werk te krijgen te zijn} etc), maar om er ook nog een linux-abonnement bij te nemen, gaat wel erg veel geld kosten. Indien het tot een HCC Linux GG komt, dan zal ik wel degelijk lid worden, maar (nog) geen activiteiten ondernemen want ik werk al voor drie besturen/raden, dat wordt dan een beetje veel. In de Unix GG ben ik een beetje teleurgesteld, met slechts een mailing per jaar, vandaar mijn keuze voor een op te richten Linux GG. PS ik hoop dat mijn bijdrage een beetje van nut is...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...