Ga naar inhoud

HCC Linux-GG


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    150

[quote:2d3f5b9e0a="Bilbo"]Persoonlijk ben ik geen voorstander van het "opschon" van eerdere posting _nadat_ er op gereageerd is. Andere mensen hebben gereageerd op je _originele_ posting, en die postings trek je dan uit hun verband.[/quote:2d3f5b9e0a] Idd daar ben ik het helemaal mee eens. Dat is ook een rede waarom het verwijderen van post hier op C!T onmogelijke is gemaakt. Ik quote daarom vervelende uitspraken altijd zodat iemand niet snel ff ze post kan editen en net doen alsof ik ruzie loop te zoeken. Maar MrLeeJohn vermeld netjes dat zijn posts geeidt zijn en waarom. Topics verwijderen vind ik zoals eerder gezegd ook niet goed. Laat de mensen maar lezen wat er gezegd is. Het is toch gezegd? Als mensen er achteraf spijt van hebben vermelden ze dat er gewoon bij, maar om nu gesproken woorden te verdoezelen. enn nog 2 nachtjes slaapen!!!!! Ik heb er echt zin in. :P
Link naar reactie
[quote:5abea69873="Bilbo"]:D maar wel een beetje zenuwachtig (spreken over samba tegenover een stel hackers :cry: )[/quote:5abea69873] troostje ik ben geen hacker en ik weet helemaal niets over Samba, behalve dan wat het is: dus aan jou de taak ervoor te zorgen dat ik als afgestudeert Samba progammeur Tiel weer verlaat :D ;)
Link naar reactie
[quote:9d364f1864="Gonzo"]na alles wat gebeurt is, morgen suc6......[/quote:9d364f1864] Dat gaat helemaal goedkomen Heb er vertrouwen in en verwacht een gezonde discussie We zullen in een nieuw topic verslag doen Ik ga met Marcel en ben eigenlijk een beetje kwijt wie van hier ook allemaal zullen gaan maar morgen wordt een gezellige dag :D Al was het maar omdat ik erbij ben ;)
Link naar reactie
[quote:9bfe6507e5="Marcel de Reus"]En ik dus ook :D Natuurlijk wordt het beregezellig. Lekker kletsen en ervaringen uitwisselen. Heel veel leren van alle die Linux guru's :D Ik heb nu bijvoorbeeld al onwijs veel zin Mithrandir zijn LFS 4.0 laptop te zien en ik wil GNOME 2.0 wel eens werkend bestuderen. Het wordt gewoon echt een topdag :)[/quote:9bfe6507e5] he ga jij eens naar bed je moet mij morgen wakker houden als ik moet rijden joh :D enne jij mag het verslag uittypen ok :D [oftopic] Marcel, AMSN - goed zeg :D [/offtopic]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...