Ga naar inhoud

HCC Linux-GG


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    150

[quote:26168a3f62="MrLeeJohn"]Ok, duidelijk; zie nedlinux-forum. Een discussie op 5 oktober zal niet veel nut hebben ben ik bang. Wel vreemd dat Marc op 28-8 op het forum van C!T zegt "Ik lees een aantal goede punten en ik ben een zeer groot voorstander van een plan als deze". Ik heb hier al discussierende genoeg energie in gestoken. Als anderen (Danieldk zou bij NLO nog informeren, meen ik) met dit idee verder willen moeten ze zich laten horen. Ik hou me even koest... :cry:[/quote:26168a3f62] iig bedankt voor al je inzet, die discussie komt er toch wel op 5 oktober, don't worry. In het ergste geval zullen we misschien als een HCC Linux-gg moeten beginnen voor newby's en dan later nog eens proberen de dan nieuwe HCC Linux-gg en de drie fora te bundelen tot 1 Linux-gg.
Link naar reactie
[quote:c13e65d43c="w.roosenburg"]dat ben ik met je eens :([/quote:c13e65d43c] Wie niet? :cry: We moeten gewoon voor een goed gevoerde discussie zorgen. Als we het van te voren nu goed voorbereiden: sterke argumenten zoeken en ervoor zorgen dat je duidelijk je standpunt weergeeft en wat voor baat de Linux community erbij heeft. //MrLeeJohn Dat via HCC bedoelde ik als laaste optie dus als het met Nedlinux en de 2 andere grote sites mislukt, dan is er iig 1 hopelijk grote en duidelijk instantie voor Linux newby's. Dat moet dan haast wel via HCC, omdat je zo met newby's kunt communiceren en je anders voor een nog grotere fragmentatie zorgt. Er zijn immers al 4 grote sites, daar moet niet nog een Linux-gg bij komen die niet gesteund wordt door deze 4. Bij HCC is er echter nog geen goede Linux-gg of initatief en kun je daar dus zonde voor fargmentatie te veroorzaken toch een thuisbasis voor Linux-newby's creëren. Natuurlijk heeft een centrale Linux-gg de grote voorkeur, maar mocht het nu echt niet lukken dan hebben we iig een alternatief.
Link naar reactie
[quote:d00927af98="MrLeeJohn"]Nedlinux zegt hier in naam van Marc Mes dat ie het volledig ondersteunt en zegt op "zijn" forum dat ie het niks vind. Waardeloos! Nl.linux.org reageert officieel helemaal niet, maar laat via Danieldk weten er geen heil in te zien. Danioeldk schat ik hoog in, maar NLO zinkt zeer diep wat mij betreft. Nllgg reageert niet op mijn mail... tja.... HCC reageert wel, maar weet niet waar het om gaat en neemt de moeite niet de topic te lezen of erop te reageren. Shame on you all.... blurghhh..... Verder, Marcel..... als je wil mag je gerust de Linux-gg bij HCC onderbrengen. Ik zal er alleen geen minuut tijd in stoppen.... ik geloof niet dat HCC echt iets kan betekenen in deze....[/quote:d00927af98] idd de bereidswilligheid van de verschillende fora is dermate triest. HCC hoeft BTW helemaal nix te snappen, als wij aankloppen van wij willen een Linux-gg zeggen zij gewoon ja en amen. (zo werkt het nu eenmaal bij HCC :D ) Ik geloof ook niet dat HCC voor een sterk Linux front kan zorgen, maar misschien wel de weg van Windhoos naar Linux kan vormen. Ik snap je punt dat jij dan niet bereid ben tijd in te stoppen, het is immers niet erg in trend van Linux om een gg in een commerciele organistatie te beginnen, toch ben ik van mening dat er een duidelijk aanspreekpunt moet komen voor newby's en er mensen enthousiast gemaakt moeten worden voor Linux en daar leent de HCC zich nu goed eenmaal voor. (komt erop neer dat je gewoon een site maakt, een beginners pakket maakt, install howto's op de site plaats en verder gewoon het OS Linux forum in een frame op de site probeert te krijgen en Linux op de HCC dagen demonsteerd en promoot) Het is dus niet veel werk, maar het wordt voor veel mensen wel duidelijk waar ze heen kunnen met vargen omtrend Linux en ze kunnen goedkoop aan een beginnersdistro komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...