Ga naar inhoud

Computer! Totaal 3dmark Challenge [Part V]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    328

[quote:493eb5b1f9="Red Dragon"]Deze link is wel goed inderdaad, helaas is hij niet hoog genoeg om in de top 20 te komen. iets meer overklokken en tweaken dus :wink:[/quote:493eb5b1f9] Jah, heeft toch niet echt veel nut... Haalde met 03 ook maar net de 6100, terwijl dat veel te laag is voor 'n 9800.... (verder ging ie ook echt niet :( )Krijg m'n geheugen gwoon niet verder (el cheapo club3d :-? ) en krijg ook vrij snel artifacts... Ik moet zeggen, vond et in de winkel bij ons op x800 xt Platinum beter draaien als op mijn 9800, en weet toch dat ik nu weer achter de feiten aanloop duz laat ik et draaien zodat ik er alles mee kan wat ik wil.
Link naar reactie
Precies, de verschillen tussen de 9700 PRO en 9800 PRO zijn in 3dmark '03 een stuk groter, blijkbaar ligt de bottleneck bij 3dmark '05 ergens anders. de R300 en R350 architectuur zijn bijna het zelfde, blijkbaar is het verschil tussen 2 core's niet zo groot omdat de bottleneck meer in het feit zit dat beiden "slechts" 8 pipeline's hebben? ik weet zo ook geen verklaring 1,2,3.
Link naar reactie
nee, ik krijg em niet hoger... dit is gewoon de max van de kaart, met WC kon ie logisch veel hoger, maar nu met mn zalmann heatsink en fan doet ie dit maximaal ( 368 core geloof ik) met WC was 400 makkelijk te doen, nu zit dit er niet meer in.. @ vandread; netjes, zorg ff dat je hoger komt, die 9800 scores zijn ook nog wel in te halen.
Link naar reactie
Had in het weekend niet veel tijd om te OC-en, maar heb net een andere driver geprobeerd, een willekeurige uit dat topic van duke over de best driver voor GeF. 4. Mijn score is toch weer wat omhoog gegaan, 55 punten... http://service.futuremark.com/compare?2k1=8162920 Als mn proc op 166fsb wil lopen zal t nog wel wat hoger gaan. Sowiso wil ik de 5 k nog wel halen :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...