Ga naar inhoud

Computer! Totaal 3dmark Challenge [Part V]


Aanbevolen berichten

[quote:53794d86eb="Red Dragon"]@NoepZor Ik haal inderdaad niet het max uit me systeem, ik ben eigenlijk geen Die-Hard OCer, als je het max uit je systeem haalt met overklokken kom je vaak tegen de grens aan dat je veel crashes en BSOD hebt met soms het gevolg dat je je hele pc opnieuw moet instaleren, dit heb ik te vaak meegemaakt. [/quote:53794d86eb] Precies, daarom begin ik er niet meer aan. Ik heb teveel erop staan om te riskeren dat heel m'n bootsector oid naar eeuwige jachtvelden gaat en niet meer te herstellen is, bovendien moet ik dan CSSource en HL2 weer downen. Ik haalde op default (FX53 op 200 mhz fsb Cas2-2-2 X800XT op 526/560) 29K in '01 en 5938 in '05 http://service.futuremark.com/compare?3dm05=2680
Link naar reactie
  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    328

[quote:d9f764947f="Vandread"]Daarom heeft een beetje slimme overclocker gewoon een apart hdd'tje liggen voor OC projectjes, 30 gigje is al zat ;) (moet hem alleen nog wel leeg krijgen :-?[/quote:d9f764947f] Hey dat is nog eens een goed idee, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb! :D en dan ook nog een IDE schijfje aangezien SATA hdd's nog al eens over de nek willen gaan met een hoge OC. denk dat ik even een kleine 7200rpm hdd ergens op de kop ga tikken. @ SkinnerED. nette score, wat jij nodig hebt is Waterkoeling of inderdaad een SLI systeem ;) :) @ JdenBoer. Dat is inderdaad een mooi resultaat, je staat nu al op nr. 3 met je PCI-Express kaart!!
Link naar reactie
k heb 5473 punten :cry: ( 3dmark 2003) ik dacht dat ik wel wat meer punten zou hebben ik heb : Behuizing chieftec dragon 360 W , zwart Moederboard MSI K8MM-ILSRB, S754, K8M800, VGA, LAN, 1394, bulk Processor AMD Athlon 64 3000+, 2.0Ghz, 512Kb cache,S-754,Box Harddisk Hitachi Deskstar 7K250, 160Gb, 7200rpm,8Mb,ATA100 Grafische kaart Sapphire X800 Pro 256Mb DDR3, DVI, ViVo, Retail Geheugen 2xDane-Elec Dimm 512Mb DDR SDram PC3200 info CD-Rom drive Lite-On DVD-Rom 16x48x IDE Zwart, oem Besturing Microsoft Windows XP Home CD-Rom NL oem CD Writer NEC ND-3500A Dual Layer DVD+/-R(W) Zwart, bulk
Link naar reactie
mijn eerste poging. 2683 http://service.futuremark.com/compare?3dm05=189213 Valt een beetje tegen.... ik heb net zoveel als een 9800 pro:S ik zie trouwens staan shader model 2.0? waarom geen 3.0? of moet ik dan andere drivers hebben? Overigens 3dmark03 heb ik 9547 punten, maar die kan ik niet online zetten, moet je Pro versie hebben schijnbaar? In 3dmark03 haal ik wel dik meer als 9800 XT en 9800 Pro. Hoe kan dit?
Link naar reactie
[color=red:01d15be28e]Off-topic verwijderd, deze topic is bedoeld om je score MET LINK!!! te posten en niet te vragen waarom je resultaat zo slecht is. [/color:01d15be28e] @ arjant2 Je hebt voor 3dmark '03 gewoon de normale versie nodig, als je niet kan publishen geeft hij meestal aan waarom het niet wil O ja, hij pakt Shader Model 3.0 niet omdat je geen drivers gebruikt die Shader Model 3.0 activeren, gebruik daarvoor de 66.81 drivers. dat verklaard ook je lage score
Link naar reactie
Mijn excuses zal verder in dit topic geen vragen stellen over hoe ik een hogere score kan krijgen. Ga vanavond met die nieuwe drivers aan de slag dan. thanx. Heb al diverse malen geprobeerd 3dmark03 te publiceren maar het werkt om een of andere reden niet. Ik zal wel proberen een nieuwe account aan te maken, misschien werkt dat wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...