Ga naar inhoud

Bosch series 6 Idos (wat28645nl/54) display probleem?


Aanbevolen berichten

Ga ik proberen maar volgens mij 'moeten' we bewegen. Het display bestaat uit een weergever en een tussenlaag die, naar ik aanneem, de weerstand meet op de verschillende plekken. De weergever kan het niet zijn lijkt mij dus dan, hypothetisch, de tussenlaag of de hoofdprint. 

Link naar reactie

 

Inmiddels antwoord van Bosch en waar ik al bang voor was. Een absurd hoog start- en uurtarief van 119 euro wordt dit een duur grapje.

Liever zou ik zien dat over het totaal bedrag een korting wordt gegeven.

Of een een tussenoplossing waarbij ik zelf het onderdeel vervang en dan afzie van garantie op de reparatie, maar ik vermoed dat er weinig bewegingsruimte zal zijn. 

Wat betreft de coulance u heeft standaard 2 jaar fabrieksgarantie, daarna kijkt de technicus naar de aankoopdatum en de storing op basis daarvan zal hij na onderzoek u een offerte geven van de kosten.

Binnen de economische afschrijving van 8 jaar krijgt u op basis van de leeftijd (dus aantoonbaar de aankoopdatum op een factuur ) korting op de onderdelen het start  tarief  € 119,-en arbeidsloon 11.90 per 6 minuten blijft staan

 

Wordt vervolgd

 

 

Link naar reactie
  • Lampje sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...