Ga naar inhoud
  • 0

ik kan niet inloggen?


jp.kent

Vraag

Ik wil inloggen om commentaar te geven op een artikel in de nieuwsbrief. Ik ken echter mijn wachtwoord niet meer. Om het te herstellen wil ik mijn e-mailadres invullen. Helaas worden al mijn adressen, ook de oudere adressen, niet geaccepteerd. Het is raar, want ik probeer uiteraard ook het adres waarop ik de nieuwsbrief ontvang, maar deze is ook niet bekend. Hoe kan ik uit deze impasse komen? Het adres waarop ik de nieuwsbrief ontvang is: e-mail adres verwijderd ivm privacy bescherming

aangepast door Alex
e-mail adres verwijderd ivm privacy
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi JP.kent,

Jouw vraag heeft betrekking tot Computer!Totaal of PCMweb.

Per 31/8/21 is het forum van Techcafé.nl overgezet naar de Kieskeurig community. Dat betekent dat alle oude berichten op Techcafé nu op de Kieskeurig community te vinden zijn. Computer!Totaal en PCMweb maakten gebruik van het forum van Techcafé.

Een erg late reactie op jouw vraag. Ik heb je een privé bericht gestuurd om dit voor je in orde te maken. Via een openbare reactie is vanwege privacy redenen niet handig om e-mail adressen uit te wisselen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...