Ga naar inhoud

Kan ik mijn radeon r7 240 vervangen door een radeon rx 580?


Ga naar oplossing Opgelost door Gast,

Aanbevolen berichten

  • Oplossing
Door het upgraden van een videokaart verandert er niet zo veel aan de snelheid waarmee uw pc nu werkt. Hiermee pakt u alleen de grafische verwerking aan. Upgraden van een HDD naar SSD of beter nog een M.2 SSD (en dan een hoge lees snelheid) doet dit echter wel. Moet het moederbord wel een M.2 aansluiting hebben, en zo niet dan zijn daar tegenwoordig insteek-kaarten voor te verkrijgen. Ook upgraden van de hoeveelheid RAM geheugen geeft de computer een snelheids boost. Let hierbij wel op soort RAM, voltage en Megahertz. En natuurlijk het moederbord naar een z390 gamingbord doet erg veel met de algehele prestaties van het systeem. Een schone Windows installatie doet ook vaak wonderen in snelheid, zeker als je hier al de nodige tijd mee werkt en diverse programma's en spellen op hebt staan. Diverse upgradevideo's op mijn kanaal over dit onderwerp te vinden. Suc6 Mvg, CSW Wouter, ook op YouTube.
Link naar reactie
  • Alex wijzigde de titel naar Kan ik mijn radeon r7 240 vervangen door een radeon rx 580?

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...