Ga naar inhoud

audio streamen via bluetooth van ene windows pc naar andere pc?


Aanbevolen berichten

Mijn probleem: terwijl ik zit te gamen op de pc wil ik graag muziek luisteren maar als ik dat op dezelfde pc doet waar ik game kan ik niet skippen in de playlist. Dus moet dat van ander apparaat. Ik had een bluetooth headset gekocht die meerdere apparaten tegelijkertijd zou kunnen beluisteren maar de verkoper van Mediamarkt had me opgelicht want dat kon 'ie dus niet. Maar nou las ik dat je muziek kon streamen via bluetooth vanaf mobiel/pc naar 'n andere pc, maar tot nu toe is het me nog niet gelukt. De windows 10 pc herkent de apparaten wel en ik heb iets met een pincode gedaan wat gelukt is en ik zie ze ook in de lijst maar hoor nog steeds geen audio op de game pc wanneer ik iets op de andere apparaten afspeel. Ik las iets over dat ik in het bluetooth gedeelte moest checken of dat ik een a2dp heb in optionsettings >com maar ik heb kennelijk een heel andere windows 10 OS want bij mij is er nergens een optionsettings te vinden in het bluetooth scherm en het ziet er ook heel anders uit. Ook in apparaatbeheer zie ik wel een hele waslijst aan tekst staan maar geen optionsettings of optie instellingen. Dus als iemand weet hoe ik nu audio kan streamen laat me ff weten en soundwire werkt niet bij mij tijdens het gamen want de game crasht bij het opstarten als soundwire aan staat en ik wil liever via bluetooth dan via ethernet streamen want mijn netwerk zit als best wel vol vanwege OBS (ff terzijde: wtf kan ik hier niet inloggen met Brave of UR maar wel me die standaard neanderthaler browser van Windhoos? Het is inmiddels 2020)
Link naar reactie
Ik weet het niet maar het lijkt me wel te kunnen en dan met aardig wat settings maken. Kijk eens via Google of er een stappenplan te vinden is want dit zelf from scratch opzetten lijkt me een tour de force. Ik ben ooit met een bluetooth stick in de weer geweest enkel om muziek te kunnen streamen naar een Plantronics headset dus een stap eenvoudiger, en bij mij popte een setting niet up totdat ik de tray icon aanklikte: heeft weken gekost voor ik daar per toeval achterkwam. Dat was onder WindowsXP dus nog rudimentair t.o.v. ‘10’ qua bluetooth hoop ik voor je...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...