Ga naar inhoud

downloadproblemen?


mm69

Aanbevolen berichten

Beste mensen, heb eergisteren mijn Bitdefender allerlei problemen laten 'oplossen'...had ik dat maar niet gedaan: ik heb een werkend systeem zelf in de prut geholpen. Wat is er aan de hand? Ik kan niets meer downloaden; ik zie onmiddellijk dat het mislukt. Heb zowel MS Edge (nieuwste versie) als Firefox, maar het maakt niets uit. Heb Bitdefender verwijderd vanavond, ook Spotnet. Opnieuw opgestart en ik kwam hierachter doordat Spotnet niet wilde installeren. MS Defender staat uitgeschakeld, heb verder niets gedaan. Opnieuw installeren heeft momenteel geen zijn i.v.m. verliezen van data. Juist nu ik mijn PC nodig heb voor thuiswerken; heb heel klein beetje kennis, maar dat stelt niet veel voor. Wie o wie kan mij helpen
Link naar reactie
Dit kan ingrijpend zijn en wat het programma precies doet en hoe dit kan worden teruggedraaid is het beste bekend bij de makers, vraag hen eens om advies? Lesje geleerd misschien: in de bedrijfsmatige informatie technologie worden vaak voorzorgsmaatregelen getroffen met andere woorden beheer je pc als een professional en maak/zorg immer voor een back-up voor je iets ingrijpends doet!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...