Ga naar inhoud

Hoe zorg ik voor meer geheugen in mijn laptop?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik ben op zoek geweest naar wat extra opslag voor mijn laptop. op dit moment heb ik (voor zover ik weet) een M.2 en mijn laptop en kan ook een HDD hebben (ik had de keuze tussen = M.2 + HDD of alleen M.2, ik was dom en koos voor de tweede, atm ik heb slechts 500GB opslag) Ik heb het rondgevraagd en mensen zeggen dat ik een SSD in mijn laptop moet kunnen plaatsen, maar ik weet echt niet welke of waar. Het ding is, een externe schijf werkt niet voor mij, ik heb daar geen ruimte voor + ik heb het nodig voor veel dingen en ik wil dat ding niet overal mee naartoe nemen Ik hoop dat iemand me wat goed advies kan geven, want ik heb echt meer ruimte nodig Dit zijn enkele foto's: https://imgur.com/a/E4x4uEd
Link naar reactie
Als je laptop geen DVD brander heeft dan zit daar een afdekplaatje voor. Je kan dan een inbouw bracket kopen om ipv een DVD een hdd of ssd op de bracket te monteren en op de interne sata aansluiting aan te sluiten waar normaalgesproken dan een DVD aangesloten had gezeten. Het afdekplaatje kan je weer monteren op de zijkant van de bracket, dan ziet het er ook weer netjes uit. Mvg CSW Wouter, ook op YouTube
Link naar reactie
@Kasander1 sorry, heb ik de vraag dan niet goed begrepen? Hij heeft nu een 'm. 2 en kon ook kiezen uit een 'm. 2 met extra hdd (of ssd) Zijn vraag zoals ik begrijp is of hij kan uitbreiden met een ssd naast de huidige 'm. 2. Daar geef ik dan antwoord op, dat dat idd mogelijk is. Of heb ik de vraag verkeerd begrepen dan? Sorry dan als dat zo is. Mvg, CSW Wouter
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Op 26-12-2019 om 14:54, Tabbehemp zei:

Hallo allemaal. Ik ben op zoek geweest naar wat extra opslag voor mijn laptop. op dit moment heb ik (voor zover ik weet) een M.2 en mijn laptop en kan ook een HDD hebben (ik had de keuze tussen = M.2 + HDD of alleen M.2, ik was dom en koos voor de tweede, atm ik heb slechts 500GB opslag) Ik heb het rondgevraagd en mensen zeggen dat ik een SSD in mijn laptop moet kunnen plaatsen, maar ik weet echt niet welke of waar. Het ding is, een externe schijf werkt niet voor mij, ik heb daar geen ruimte voor + ik heb het nodig voor veel dingen en ik wil dat ding niet overal mee naartoe nemen Ik hoop dat iemand me wat goed advies kan geven, want ik heb echt meer ruimte nodig Dit zijn enkele foto's: https://imgur.com/a/E4x4uEd

was geschreven 26-12-2019,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...