Ga naar inhoud

Kan geen bestanden meer zien op externe harde schijf?


Aanbevolen berichten

Hoi, Plots kan ik geen bestanden meer zien die op mijn draagbare schijf (Lacie Porsche design mobile drive) staan. De schijf is niet zichtbaar in Verkenner maar iis wel terug te vinden in "Apparaatbeheer / Schijfstations". Hier staat onder apparaatstatus "Apparaat werkt correct". Bij tabblad gebeurtenis staat vermeld : "Apparaat gemigreerd", "Apparaat geconfigureerd", "Apparaat gestart". Kan iemand mij helpen om mijn bestanden terug te vinden aub? Ik heb ze nodig voor mijn studies. Alvast bedankt Bruno
Link naar reactie
is er een drive letter toegekend aan de schijf ? ik vermoed nml. dat die ontbreekt waardoor het apparaat op zich wel herkend wordt, maar niet zichtbaar is in windows verkenner. als dit het geval is kan je dat onder andere met schijfbeheer voor elkaar krijgen (start en typ schijfbeheer) of met een partitionerings software zoals bijvoorbeeld Easeus partition manager Mvg, CSW Wouter, ook op YouTube
Link naar reactie
Wouter, Bedankt voor je snelle reactie. Er is inderdaad geen letter toegewezen aan de drive. In schijfbeheer zie ik het volgende: - (schijf 0 partitie 1) met een capaciteit van 260 MB (draagbare schijf is 1 TB), - Local Disk (C:), - windows RE tools (1,26 GB). Hoe kan ik dit toewijzen in schijfbeheer? Groetjes Bruno
Link naar reactie
We hebben hier tot twee maal een externe schijf van Lacie Porsche gehad die er mee ophield. De data hebben we moeten recoveren d.m.v. behoorlijke software (waarvan eentje met extreme koeling omdat die te heet werd). Er komt hier nooit meer iets van LaCie binnen!! Hoogst waarschijnlijk is EaseUS inderdaad nog je redding: https://tinyurl.com/CT231219b
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...