erikdenhouter Geplaatst: 25 mei 2019 Delen Geplaatst: 25 mei 2019 Ik krijg van deze site geen e-mail notificaties wanneer er gereageerd wordt op mijn reacties, en ook kan ik geen e-mail om dit te melden naar info@techcafe.nl versturen omdat de server van techcafe de verbinding weigert ("The recipient server did not accept our requests to connect"). Zijn dit bekende problemen ? Quote Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 25 mei 2019 Delen Geplaatst: 25 mei 2019 Heb even een testmail gestuurd maar ik krijg geen negatieve reactie terug. Je zal het probleem aan jouw kant moeten zoeken. RECTIFICATIE Na bijna twee dagen kreeg ik een bericht dat mail niet is aangekomen!! Welke provider gebruik je voor de mail? Gmail, Ziggo, KPN ...? Wordt alleen de mail naar TechCafe geweigerd? Quote Link naar reactie
erikdenhouter Geplaatst: 25 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2019 @Kasander1 Alleen techcafe. De Gmail foutmelding (e-mail de volgende dag) is ook duidelijk: https://support.google.com/mail/answer/7720 000000000000000 " Bezorging niet voltooid Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht aan info@techcafe.nl. Gmail blijft het nog 23 uur proberen. Je ontvangt een melding als de bezorging definitief mislukt. De reactie van de server was: The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at https://support.google.com/mail/answer/7720 [techcafe.nl 2a01:7c8:aab5:534::1: generic::failed_precondition: connect error (111): Connection refused] [techcafe.nl 149.210.193.187: generic::failed_precondition: connect error (0): error] " 000000000000000 Dit was de tweede poging, een eerdere is definitief niet bezorgd. V.w.b. inkomende mail voor notificaties heb ik ook niks in de spammap gevonden. Ik heb Thunderbird als e-mail cliënt, ik zal daarom ook eens proberen vanuit webmail. Quote Link naar reactie
erikdenhouter Geplaatst: 26 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2019 Nope, ook via webmail dezelfde foutmelding. De gmail pagina naar waar verwezen wordt is vrij duidelijk over wat te doen: https://support.google.com/mail/answer/7720 000000000000000 "De ontvangende server heeft onze verbindingsaanvragen niet geaccepteerd. Waarom het bericht is geweigerd: Deze foutmelding wordt weergegeven als Gmail geen verbinding kan maken met de e-mailserver van de ontvanger. Wat u kunt doen: Het probleem verdwijnt meestal snel zonder dat u iets hoeft te doen. Probeer de e-mail later opnieuw te verzenden. Als u de foutmelding blijft krijgen, kunt u het volgende proberen: * Controleer of er geen fouten in het e-mailadres van de ontvanger staan. * Neem contact op met het supportteam van de e-mailprovider van de ontvanger." 000000000000000 Het laatste lijkt mij iets voor techcafe om te doen. Quote Link naar reactie
erikdenhouter Geplaatst: 28 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2019 Ik zie dat je in je eerste antwoord een rectificatie hebt geplaatst. Dat had je beter even onderaan kunnen melden, maar goed, ik heb het met geluk toch nog terug gelezen. Dus er is een probleem... En ik kan dit alleen via dit topic communiceren, e-mail is uitgesloten. De vraag is ook wie hier nog meer last van hebben. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen