Ga naar inhoud
  • 0

Geen e-mail notificaties ?


erikdenhouter

Vraag

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Heb even een testmail gestuurd maar ik krijg geen negatieve reactie terug. Je zal het probleem aan jouw kant moeten zoeken. RECTIFICATIE Na bijna twee dagen kreeg ik een bericht dat mail niet is aangekomen!! Welke provider gebruik je voor de mail? Gmail, Ziggo, KPN ...? Wordt alleen de mail naar TechCafe geweigerd?
Link naar reactie
  • 0
@Kasander1 Alleen techcafe. De Gmail foutmelding (e-mail de volgende dag) is ook duidelijk: https://support.google.com/mail/answer/7720 000000000000000 " Bezorging niet voltooid Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht aan info@techcafe.nl. Gmail blijft het nog 23 uur proberen. Je ontvangt een melding als de bezorging definitief mislukt. De reactie van de server was: The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at https://support.google.com/mail/answer/7720 [techcafe.nl 2a01:7c8:aab5:534::1: generic::failed_precondition: connect error (111): Connection refused] [techcafe.nl 149.210.193.187: generic::failed_precondition: connect error (0): error] " 000000000000000 Dit was de tweede poging, een eerdere is definitief niet bezorgd. V.w.b. inkomende mail voor notificaties heb ik ook niks in de spammap gevonden. Ik heb Thunderbird als e-mail cliënt, ik zal daarom ook eens proberen vanuit webmail.
Link naar reactie
  • 0
Nope, ook via webmail dezelfde foutmelding. De gmail pagina naar waar verwezen wordt is vrij duidelijk over wat te doen: https://support.google.com/mail/answer/7720 000000000000000 "De ontvangende server heeft onze verbindingsaanvragen niet geaccepteerd. Waarom het bericht is geweigerd: Deze foutmelding wordt weergegeven als Gmail geen verbinding kan maken met de e-mailserver van de ontvanger. Wat u kunt doen: Het probleem verdwijnt meestal snel zonder dat u iets hoeft te doen. Probeer de e-mail later opnieuw te verzenden. Als u de foutmelding blijft krijgen, kunt u het volgende proberen: * Controleer of er geen fouten in het e-mailadres van de ontvanger staan. * Neem contact op met het supportteam van de e-mailprovider van de ontvanger." 000000000000000 Het laatste lijkt mij iets voor techcafe om te doen.
Link naar reactie
  • 0
Ik zie dat je in je eerste antwoord een rectificatie hebt geplaatst. Dat had je beter even onderaan kunnen melden, maar goed, ik heb het met geluk toch nog terug gelezen. Dus er is een probleem... En ik kan dit alleen via dit topic communiceren, e-mail is uitgesloten. De vraag is ook wie hier nog meer last van hebben.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...