Ga naar inhoud

erikdenhouter

Lid
  • Aantal items

    20
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

    Nooit

erikdenhouter's prestaties

Nieuwkomer

Nieuwkomer (1/8)

  • IJsbreker
  • Eerste reactie

Recente badges

0

Reputatie

  1. Ik zie dat je in je eerste antwoord een rectificatie hebt geplaatst. Dat had je beter even onderaan kunnen melden, maar goed, ik heb het met geluk toch nog terug gelezen. Dus er is een probleem... En ik kan dit alleen via dit topic communiceren, e-mail is uitgesloten. De vraag is ook wie hier nog meer last van hebben.
  2. Nope, ook via webmail dezelfde foutmelding. De gmail pagina naar waar verwezen wordt is vrij duidelijk over wat te doen: https://support.google.com/mail/answer/7720 000000000000000 "De ontvangende server heeft onze verbindingsaanvragen niet geaccepteerd. Waarom het bericht is geweigerd: Deze foutmelding wordt weergegeven als Gmail geen verbinding kan maken met de e-mailserver van de ontvanger. Wat u kunt doen: Het probleem verdwijnt meestal snel zonder dat u iets hoeft te doen. Probeer de e-mail later opnieuw te verzenden. Als u de foutmelding blijft krijgen, kunt u het volgende proberen: * Controleer of er geen fouten in het e-mailadres van de ontvanger staan. * Neem contact op met het supportteam van de e-mailprovider van de ontvanger." 000000000000000 Het laatste lijkt mij iets voor techcafe om te doen.
  3. @Kasander1 Alleen techcafe. De Gmail foutmelding (e-mail de volgende dag) is ook duidelijk: https://support.google.com/mail/answer/7720 000000000000000 " Bezorging niet voltooid Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht aan info@techcafe.nl. Gmail blijft het nog 23 uur proberen. Je ontvangt een melding als de bezorging definitief mislukt. De reactie van de server was: The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at https://support.google.com/mail/answer/7720 [techcafe.nl 2a01:7c8:aab5:534::1: generic::failed_precondition: connect error (111): Connection refused] [techcafe.nl 149.210.193.187: generic::failed_precondition: connect error (0): error] " 000000000000000 Dit was de tweede poging, een eerdere is definitief niet bezorgd. V.w.b. inkomende mail voor notificaties heb ik ook niks in de spammap gevonden. Ik heb Thunderbird als e-mail cliënt, ik zal daarom ook eens proberen vanuit webmail.
  4. Ik krijg van deze site geen e-mail notificaties wanneer er gereageerd wordt op mijn reacties, en ook kan ik geen e-mail om dit te melden naar info@techcafe.nl versturen omdat de server van techcafe de verbinding weigert ("The recipient server did not accept our requests to connect"). Zijn dit bekende problemen ?
  5. @ton-margriet Ik geloof nu wel dat je wifi werkt (icoontje moet natuurlijk ook zichtbaar zijn), maar dat je alles kan doen op Internet is strikt gezien geen bewijs daarvan, dat kan ook via je dataverbinding. Je internet verbinding is waarschijnlijk niet de oorzaak, het lijkt mij meer een modus van de app zelf. Gezocht in de youtube instellingen, of in het venster wat de melding geeft hoe weer online te komen ? En/of de cache van de app eens legen ? Heb je da app al eens helemaal afgesloten, en verwijderd uit 'Recente apps' ? Verder lees ik dat je je tijd moet checken en eventueel moet corrigeren. (Mijn eigen tijd stond altijd op 'Netwerk tijd gebruiken', en mijn klok liep goed, tot vorige week; die instelling was veranderd, misschien met een update)
  6. Misschien heb je alleen een dataverbinding, maar bent niet met wifi verbonden. Je kan namelijk in de instellingen van de youtube app (onder 'Algemeen') de mobiele data beperken.
  7. Beetje laat, maar anderen kunnen hier nog iets aan hebben: AMD64-based is alleen een term, waar AMD de licency voor heeft, maar is net zo toepasbaar op intel. MS moet zich alleen aan de gelicenceerde namen houden. Kijk eens in deze map, daar zie je als het goed is meer van zulke namen: C:\Windows\WinSxS Bron: https://www.tenforums.com/windows-10-news/97987-cumulative-update-kb4048955-windows-10-v1709-build-16299-64-a-2.html
  8. Ook met http:// er voor geprobeerd ? http://192.168.1.1 http://192.168.0.1 http://tplinkwifi.net. ( DNS servers ? )
  9. Makkelijkst: je kan de videokaart er uit trekken. Let wel op, die zit met één schroefje vast, maar daarna moet je ook aan de achterkant van de kaart een zwarte plastic lock t.h.v. het slot naar één kant drukken om de kaart vrij te kunnen uittrekken. Anders in het BIOS instellen dat on-board VGA als default moet staan. Hoe in het BIOS te komen is afhankelijk van je (merk) moederbord. Het staat ergens op één van de beginschermen (zoiets als "Press DEL to enter setup"), of in je manual.
  10. Graag gedaan. (2 maanden oud, dat maakt hem nu natuurlijk ietsje verdacht)
  11. Dan misschien problemen met de grafische adapter, de uitgang waar de monitor op aangesloten zit. Vooral het feit dat er gewoon een BIOS beepje komt wijst daar naar. Is dat een on-board grafische adapter of een losse insteekkaart ? Het wil heel soms bij een insteekkaart wel eens gebeuren dat hij uit het slot schuift, en dan is het een kwestie van goed aandrukken, vooral aan de achterkant van de kast, bij de uitgang. Dan moet alleen wel de kast open. Het is maar een wilde gok, anders wordt het misschien toch even langs een computer winkel, want het lijkt mij duidelijk een hardware probleem.
  12. OK, jouw primaire probleem beperkt opgelost dus. Ik kan je het advies geven om de komende tijd b.v. elke week een keertje te kijken of die prullenbak (voor H: ) nog gevuld is. Er zijn namelijk programma's die hem automatisch voor je kunnen legen, misschien heb je wel iets geïnstalleerd staan wat zo ingesteld staat. Het is maar een gok, maar een kleine moeite om een maandje lang er een oogje op te houden. Het legen van de prullenbak is pas nodig wanneer je gebrek aan ruimte op dat station krijgt. Eerder is helemaal onnodig.
  13. Heb je al een andere monitor geprobeerd ? Want zoals ik het begrijp is er echt geen enkel beeld te zien. Zit de monitor kabel goed ? Kan je vertellen hoe de monitor verder reageert ? Groene of oranje LEDjes ?
  14. Dat is onderdeel van dezelfde prullenbak, maar die is met zijn 4.0 kB dan wel leeg. Ja je begrijpt mij verkeerd. Ik vroeg niet de Eigenschappen van H:, maar Eigenschappen van de Prullenbak. Maar omdat je nu wel een $RECYCLE.BIN op H: ziet, weet ik niet of ik zelf juist zit. Even overnieuw. Wat Kasander1 al schreef, er is op een systeem maar één prullenbak. In die prullenbak kunnen oude bestanden van diverse stations zitten, maar dan moet jij dat wel zo ingesteld hebben. Weggegooide bestanden worden bewaard op de schijf vanwaar ze gewist zijn. Maar er is maar één ingang naar al die bestanden, de Prullenbak op je bureaublad. Zie je in de prullenbak alleen maar bestanden van C: ? (kijk naar het pad wat achter de bestanden staat) Zo ja, dan zijn er geen bestanden van station H:, en heb je echt pech. Nu dan wel nogmaals de uitleg hoe je dan wel in het vervolg gewiste bestanden van H: in je prullenbak kan bewaren: * rechtsklik de Prullenbak op je Bureaublad. * kies 'Eigenschappen'. * daar zie je een lijst ('Locatie van Prullenbak') van alle stations op je systeem. * klik in die lijst één maal op H: zodat deze wordt geselecteerd. * zorg dat onder dat lijstje nu een bolletje staat bij "Aangepaste grootte…", met een redelijke hoeveelheid ruimte. Dat moet je voor elk station in dat lijstje van de prullenbak apart doen, C: en H: wanneer je die twee hebt. Als die aangepaste grootte van H: inderdaad al op 49741MB staat (zoals je hierboven schreef), dan heb je * of nooit bestanden gewist van H: * of zoiets als een corrupte Prullenbak. (Mocht je regelmatig backups maken, dan heb je nog kleine kans dat Windows daar een oude versie van een bestand in heeft, mits de backup ook van H: gemaakt is. Gezien zijn totale grootte zal dat waarschijnlijk niet gedaan zijn.
  15. Zo zie ik het: oudere programma's zijn geschreven met de beveiligingseisen van die tijd. Een later besturingssysteem heeft hogere beveiligingseisen meegekregen, en die hogere eisen kunnen na updates van dat OS zelfs nog hoger worden. Tot een punt waarop dat oude programma dingen doet die volgens die nieuwere eisen niet meer mogen. De comptabiliteitsmodus zorgt er (zoveel mogelijk) voor dat het programma in een minder strenge omgeving draait. Iets minder veilig misschien, maar op zijn minst uitvoerbaar.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...