Ga naar inhoud

The requested URL was rejected. Zijn hier oplossingen voor?


Ben Jansen

Aanbevolen berichten

Dear Watson, goeie tip. Ik heb geprobeerd met de laptop van mijn zoon in te loggen (via Wi-Fi en kabel) op de site maar ook daar kreeg ik dezelfde melding. Ook inloggen met een tablet gaf dezelfde melding. Toen schoot me te binnen dat mijn vrouw contact heeft gehad met onze provider (Telfort) omdat er een probleem met de module Méér TV was. Dit werkte (niet alleen bij ons) niet en het zou aan de router/modem (deze zou trouwens volgens de gegevens van Telfort op een adres in België staan terwijl we toch echt in Nederland wonen) liggen. Ze hebben de software daarom geüpdate wat overigens het probleem niet oploste maar nog meer problemen veroorzaakte. Zo kon ik ineens om mijn PC geen TV Online via IE meer kijken omdat Silverlight niet geïnstalleerd zo zijn. En hiervan is toch wel degelijk de laatste versie van geïnstalleerd want op Mozilla Firefox werkt het wel. Daarna heeft Telfort doorgegeven dat ze het probleem gingen oplossen en wij op de hoogte gehouden zouden worden. Maar sinds die update doet het URL probleem zich dus voor, wat denk jij?
Link naar reactie
Ik denk dat Telfort erg fout bezig is. Zelf ben ik in "oorlog" met een andere, oranje provider. Pas allerlei nieuwe hardware gekregen. Internet is nu waardeloos en decoder voor tv geeft minimaal 1 keer per uur storing. Oh ja, en ze hebben, ongevraagd, ons abonnement omgezet naar eentje met meer mogelijkheden waar je nog wel even extra voor moet betalen!! Het enige dat daar nog een beetje redelijk is is de helpdesk. Maar wij zijn het zat en gaan vrolijk over naar een andere provider. Ze hebben hun kans gehad.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...