Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

[quote]Morrowind (The Elder Scroll) met de extensions Tribunal & Bloodmoon[/quote]\r\nHoe weet jij dat ik die extensions geïnstalleerd heb? Deze screenshot bevat geen expansion onderdelen.^o) \r\nOverigens wel 100% correct. :D \r\n\r\nBen op het moment deel 4 aan het downloaden, heb hem ook al besteld, maar het duurt nog 2 dagen voor ie binnen is.. (cry) :-P
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror][quote]Morrowind (The Elder Scroll) met de extensions Tribunal & Bloodmoon[/quote]\r\nHoe weet jij dat ik die extensions geïnstalleerd heb? Deze screenshot bevat geen expansion onderdelen.^o) \r\nOverigens wel 100% correct. :D \r\n\r\nBen op het moment deel 4 aan het downloaden, heb hem ook al besteld, maar het duurt nog 2 dagen voor ie binnen is.. (cry) :-P[/quote]Waarom ga je hem én downloaden én bestellen? (Ik doe meestal alleen dat eerste. :-$)
Link naar reactie
[quote=Richt]omdat syntax legaal wil gamen, maar niet de lever tijd afwachten wil ;-)[/quote]\r\nInderdaad.. Wat ik me dan ook afvraag.. Je koopt de software niet, alleen de licentie.. Ik heb al betaald, speel ik dan nu dus legaal omdat ik de licentie al heb gekocht en betaald? :mrgreen: \r\n\r\nEnnuh, spellen waarvan ik echt vind dat ze het geld waard zijn koop ik gewoon. :-)\r\n\r\nEnnuh, de dichtsbijzijnde Mediamarkt zit in Den Haag of Amsterdam, beiden niet bepaald \"even rijden\".. Zeker niet als je nog niet de beschikking hebt over een rijbewijs.
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror][quote=Richt]omdat syntax legaal wil gamen, maar niet de lever tijd afwachten wil ;-)[/quote]\r\nInderdaad.. Wat ik me dan ook afvraag.. Je koopt de software niet, alleen de licentie.. Ik heb al betaald, speel ik dan nu dus legaal omdat ik de licentie al heb gekocht en betaald? :mrgreen: \r\n\r\nEnnuh, spellen waarvan ik echt vind dat ze het geld waard zijn koop ik gewoon. :-)\r\n\r\nEnnuh, de dichtsbijzijnde Mediamarkt zit in Den Haag of Amsterdam, beiden niet bepaald \"even rijden\".. Zeker niet als je nog niet de beschikking hebt over een rijbewijs.[/quote]\r\nLijkt mij dat het dan nog niet legaal is.\r\nAnders kun je ook gewoon alleen het boekje met de serial key kopen.\r\nDe software heb je immers \"onrechtmatig verkregen\".\r\n\r\nEn de MediaMarkt is voor mij 25 minuten fietsen. :-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...