Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

[quote=reintje]Maar.......... always look at the bright side.... je kunt wel internetten[/quote]\r\n\r\nJa dat wel, al gaat het echt heeeeeeeeeeeel traaaaaaaaaaag. Dreën halve minuut om een pagina vanuit het bureaublad te laden. \r\n\r\nOverigens heeft mijn zwager The Wave binnen, hij zal hem maandag opsturen naar mij dus ik denk dat ik hem dan eind van de week wel heb. Echt erg bedankt. (K)
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan][quote=reintje]Maar.......... always look at the bright side.... je kunt wel internetten[/quote]\r\n\r\nJa dat wel, al gaat het echt heeeeeeeeeeeel traaaaaaaaaaag. Dreën halve minuut om een pagina vanuit het bureaublad te laden. \r\n\r\nOverigens heeft mijn zwager The Wave binnen, hij zal hem maandag opsturen naar mij dus ik denk dat ik hem dan eind van de week wel heb. Echt erg bedankt. (K)[/quote]\r\n\r\nWelcome.... (Y)
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror]Nog steeds een van de weinige spellen die permanent op de HDD geparkeerd staat en daadwerkelijk regelmatig gespeeld wordt:\r\n\r\n[i]Plaatje[/i]\r\n[/quote]\r\n\r\nDit doet me heel hard denken aan Unreal, met die metertjes en de grafische stijl, maar het wapen komt me niet bekend voor... Unreal Tournament zou ik dan zeggen, die heb ik nooit gespeeld. Ben niet zo\'n FPS-er.
Link naar reactie
Eventjes verder spitten dan. Gamespot heeft een stuk over de Unreal uitbreiding, Return to Na Pali, met een setje screenshots. In één daarvan zit het wapen dat in jouw plaatje ook te zien is, en aangezien ik er wel zeker van ben dat het de originele Unreal-engine en interface is, zou ik dus zeggen dat het Return to Na Pali is...\r\n\r\nHier is dat wapen, trouwens... Beetje donker maar volgens mij wel hetzelfde...\r\n[img]http://img.gamespot.com/gamespot/images/screenshots/9/142959/returnnp_screen004.jpg[/img]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...