Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Zal wel een nieuw wapen in die \"expansion\" zijn, dan. Overigens kan ik over expansions moeilijk commentaar gaan geven, gezien het feit dat mijn vorige plaatje ook uit een (overigens niet op zichzelf staande) expansion kwam...\r\n\r\nAnyway, ik zal eens wat verder terug gaan, een game waar ik me jaren geleden prima mee heb vermaakt.
Link naar reactie
  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

Oooh, daar heb ik ooit een demo van gehad.. Maar hoe heette het spel ook alweer.. Aarg, irritant.. :-P\r\n\r\nEdit: Ik bedenk me net dat die op een cd met xxx vliegspel demo´s staat.. Zijn er maar een stuk of 100, dus als ik ze allemaal afga kom ik er vanzelf achter. :mrgreen: \r\n\r\nToch maar ff een gokje: Zone66? Die naam zegt me nog heel vaag iets.
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror]Oooh, daar heb ik ooit een demo van gehad.. Maar hoe heette het spel ook alweer.. Aarg, irritant.. :-P[/quote]\r\n\r\nToch leuk, die \"puntje van de tong\" gevalletjes. (proud)\r\n\r\n[quote]Toch maar ff een gokje: Zone66? Die naam zegt me nog heel vaag iets.[/quote]\r\n\r\nNee, helaas.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...