Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

[quote=Richt]guildwars het alternatief voor WoW???? dan heb jij nog nooit wo gespeeld zeker, ik speel WoW en guildwars gespeeld maar doe mij maar WoW...[/quote]\r\n\r\nTuurlijk.... Er kan niks tippen aan WoW [size=2](denk ik, want ik ken het alleen van horen zeggen)[/size], maar.... als je online WoW-spelen niet kan betalen, is Guildwars het beste alternatief...
Link naar reactie
[quote]guildwars het alternatief voor WoW???? dan heb jij nog nooit wo gespeeld zeker, ik speel WoW en guildwars gespeeld maar doe mij maar WoW... [/quote]\r\nIk ben het opzich met Reintje eens hoor. :-)\r\n\r\nIk heb ruim anderhalf jaar (inclusief de closed en open beta) WoW gespeeld, maar op het moment heb ik niet genoeg tijd om het serieus te kunnen spelen. Zonde om dan er nog dik voor te betalen, dus dan is GW inderdaad een goed alternatief aangezien je daar geen maandelijkse kosten hebt.. Of het \"hét alternatief\" is, dat ligt er natuurlijk aan.. Eigenlijk is GW geen MMORPG (Zo noem(d)en de makers het ook niet), je loopt eigenlijk continu in een instance, een soort privéwereld voor jouw en je eventuele groep. De enige interactie met andere mensen is in steden. Dat vind ik zelf dan weer erg jammer, het leuke van MMORPG´s is juist het nooit weten wie je tegen het lijf loopt.. En met WoW was er nog weleens iemand om je uit de brand te helpen als je je heel erg in de nesten had gewerkt, met GW niet..\r\n\r\nMaar goed, volgende:\r\n[img]http://www.syntax-terror.nl/Faqman/spel6.jpg[/img]
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror][quote]Het is niet Earthsiege, maar Cyberstorm. Het is misschien wel een idee om, net als in je eerste plaatje, de titelbalk van het venster onleesbaar te maken. [/quote]\r\nIk zat al te denken.. Valt het nou niemand op dan.. (proud)\r\n\r\nHet is overigens wel in het Earthsiege universum geplaatst.[/quote]\r\n\r\nDat dacht ik al, ja. Ik kwam, toen ik op de termen in je plaatje zat te googelen, een paar hele creatieve Lego-bouwsels tegen, van een ietsie-doorgeschoten fan die alle mechs in MLCad (een CAD-lego programma) heeft zitten nabouwen. Wel knap, overigens.\r\n\r\nAnyway, dan zal ik er maar ééntje op gooien, hè? Een ouwetje, weer, ik houd wel van een goeie retro-game. Merk trouwens op dat deze meerdere namen heeft, omdat hij in Japan, Amerika en Europa onder verschilende titels verschenen is. Dus drie keer zoveel kans ;-) Welke titel maakt me niet uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...