Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

Release datum 1-5-05 trouwens? Voor mijn gevoel lijkt het eerder 2004 ofzo.. Ik dacht dat ie ouder was dan een jaar. :-S \r\n\r\nNou ja, volgende:\r\n[url]http://www.syntax-terror.nl/Faqman/spel9.jpg[/url]\r\n\r\nSorry voor de bagger kwaliteit, volgende keer maak ik zelf mijn screenshots weer.. Die internet screens zijn dus duidelijk niet echt geweldig.
Link naar reactie
[quote=Modje][quote=Gekwordikervan]Pfffffffffffffft. \r\n\r\nNiou Modje jij mag de volgende keer niet meer mee doen. Had best wel 1 minuutje langer kunnen denken. \r\nWat flauw zeg :-P[/quote]\r\n\r\nSorry :-$ (F) \r\nIk zal ff een spel zoeken 8-|[/quote]\r\n\r\nDenk je ben al lang blij dat je een spel kan raden, ik sta hier soms met stomme verbazing te kijken wat er aan spelmateriaal voorbij komt. Waarvan ik denk, wat is dan nou wéér ????
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan][quote=Modje][quote=Gekwordikervan]Pfffffffffffffft. \r\n\r\nNiou Modje jij mag de volgende keer niet meer mee doen. Had best wel 1 minuutje langer kunnen denken. \r\nWat flauw zeg :-P[/quote]\r\n\r\nSorry :-$ (F) \r\nIk zal ff een spel zoeken 8-|[/quote]\r\n\r\nDenk je ben al lang blij dat je een spel kan raden, ik sta hier soms met stomme verbazing te kijken wat er aan spelmateriaal voorbij komt. Waarvan ik denk, wat is dan nou wéér ????[/quote]\r\n\r\nJa precies.... ik wist er geen 1 die hier voorbij kwam... ik was nog even bang dat dit een speciaal soort Pacman was... :-$
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...