Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

[quote=BlackTiger]Dus geen Myst game? Lijkt er sterk op thans die beelden. Dan wordt ik inderdaad nieuwsgierig want dit heb ik dan nog niet gespeeld en lijkt me wel reuze interessant.[/quote]\r\n\r\nStrikt genomen wel. Riven is destijds op de PS1 verschenen met als ondertitel \"The Sequel to Myst\". Dus feitelijk is Riven gewoon Myst 2.
Link naar reactie
[quote=JohnL][quote=BlackTiger]Dus geen Myst game? Lijkt er sterk op thans die beelden. Dan wordt ik inderdaad nieuwsgierig want dit heb ik dan nog niet gespeeld en lijkt me wel reuze interessant.[/quote]\r\n\r\nStrikt genomen wel. Riven is destijds op de PS1 verschenen met als ondertitel \"The Sequel to Myst\". Dus feitelijk is Riven gewoon Myst 2.[/quote]\r\n\r\nNou zo zie ik het niet. Het hoort wel bij elkaar maar het heet gewoon echt \'Riven\' en ja de ondertitel is \'The sequel to Myst\' maar daarom heet het geen Myst.\r\n\r\nVoor de gene die de plaatjes mooi vonden; ga \'m \'s spelen! Het is niet echt makkelijk, sommige dingen kwam ik echt niet uit [en dan wordt ik behoorlijk chaggie ^o) ] maar de omgeving maakt dan echt een hoop goed (Y)
Link naar reactie
[quote]Nou zo zie ik het niet. Het hoort wel bij elkaar maar het heet gewoon echt \'Riven\' en ja de ondertitel is \'The sequel to Myst\' maar daarom heet het geen Myst.[/quote]\r\nBen ik het mee eens. Het zou anders geweest zijn als het Myst: Riven geweest was, dus Riven een ondertitel van Myst zou zijn geweest, maar de hoofdtitel is Riven dus zat ik er naast, maar inderdaad wel warm zoals modje al zei.\r\n\r\nAddons vermelden vind ik toch iets te moeilijk.\r\nWas Battlefield 1942 niet een op zichzelf staande titel?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...