Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Naar het idee van \"Raad de film\", raad het computerspel!\r\n\r\nVoor wie \"Raad de film\" nog niet heeft gelezen, even de regels op een rij.\r\n\r\nIemand plaats een afbeelding uit een spel, waarop anderen het proberen te raden. Als je het goed geraden hebt, ben jij aan de beurt om een afbeelding te plaatsen.\r\n2 regels om de gang erin te houden:\r\nAls je er echt 100% zeker van bent dat je het goed hebt hoef je niet te wachten tot de persoon die de afbeelding heeft geplaatst dit bevestigd.\r\nAls je het geraden hebt, maar na 24 uur nog geen nieuwe afbeelding geplaatst hebt, gaat je beurt voorbij en mag iemand anders.\r\n\r\nDe eerste:\r\n[img]http://www.syntax-terror.nl/Faqman/spel1.gif[/img]
Link naar reactie
  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

[quote=Gekwordikervan]Waarom bedenken mensen altijd leuke spelletjes als mijn pc het heeft begeven, ik kan nog niet eens fatsoenlijk pacman spelen op dit pokke ding. 8o|[/quote]\r\n\r\nMaar.......... always look at the bright side.... je kunt wel internetten....\r\n (F) (F) (F) (F) (F) \r\n\r\n\'k Voel wel met je mee hoor... ik kan ook niet zonder m\'n Pceetje....
Link naar reactie
[quote]Komt omdat deze foto niet verkleint is en op mijn eigen server staat. [/quote]\r\nJa dat had ik al gezien, maar ik bedoelde dan ook dat ik dit probleem in het algemeen had, dus bij foto\'s waarbij je wel er op klikken kunt.\r\n\r\nMaar okez... terug naar de goede orde, ben benieuwd naar het volgende plaatje.:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...