Ga naar inhoud

Ik heb een Samsung account met een (gmail) mailadres. Dit wil ik veranderen, hoe doe ik dat?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een Samsung account maar ik wil dit loskoppelen van mijn gmailadres. Ik gebruik mijn gmailadres nooit en wil Gmail verwijderen. Hoe kan ik dit doen zonder dat dit problemen gaat opleveren. Krijg het gevoel dat Gmail, en Samsung met elkaar verbonden zijn. Ik vind dat dit écht niet kan. Bij Samsung heb ik gelezen e(en van veel andere reacties dat al mijn gegevens op mijn Smartphone verdwijnen als ik stop met gmail, Dat is toch belachelijk!! Help!
Link naar reactie
Of je het er mee eens bent of niet; De reden voor inloggen met een account heeft verschillende kanten. Op de eerste plaats kunnen derde partijen een profiel over je aanmaken zodat ze je gerichte reclame kunnen toesturen. Op dat punt zal je geen privacy hebben! Als je ergens anders inlogt met het account heb je een grote kans dat je toegang krijgt tot het meeste van je gegevens. Maar er is ook een positieve kant: Je kan een behoorlijke back-up maken (inc. apps) die je na een herstel weer terug kan zetten. Hierbij opgemerkt dat besturingssystemen als Windows en Apple van dezelfde principes gebruik maken. Je ontkomt er niet meer aan. (Of je gaat over op Linux) Wil je geen gebruik maken van zo'n inlog? Dan vervalt ruim twee derde van de functionaliteit van een besturingssysteem. Maar als je toch niets doet met je account, waarom wil je 'm dan verwijderen?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...