Ga naar inhoud

AEG Lavatherm 59850 opeens compleet dood


Aanbevolen berichten


Zo te zien ook hier het bekende IC.Alleen denk ik niet dat deze defect is maar die op de print achter de bedienings knoppen.Dit is volgens mij de motor module.Als je hem zelf kunt vervangen dan doen en anders de module opsturen naar SmallRepairsAchter de omschrijving Citaatopgelichte door Aeg electrolux sta ik echter niet.Ik weet niet de echte oorzaak waarom deze IC's de geest geven maar volgens de datasheet van de LNK304 is een weerstand van 8,2 Ohm al voldoende.Het zelfde probleem speelt ook bij wasmachines van Whirlpool met de LNK304.
Link naar reactie
  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic


Dank jullie wel voor snelle reactie. Het is niet zo makkelijk om die module achter de bedieningsknoppen los te krijgen. Morgen ga ik het  proberen vandaag ben ik te moe. De spierziekte bepaalt mijn hele leven.  Nogmaals dank jullie wel voor jullie adviesIk vind het jammer dat de foto's van mijn mobile als bijlage te groot zijn.               
Link naar reactie

Hallo  onze droger type T55540 was in een maal dood . Na lezen van dit topic  lijkt me printplaat kapot. Bekabeling geeft spanning door tot aan printplaat. Ik heb module uitgebouwd . U4 103.1 lnx304 GN 78253f . R76 staat niets op waarschijnlijk onderzijde van weerstand ( moet ik denkelijk uit solderen om te zien) R25 ook niets op te zien kleur blauw/grijs.  Door vervangen van deze onderdelen los ik het probleem dan op? Of is er wat anders aan de hand?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...