Ga naar inhoud

AEG Lavatherm 59850 opeens compleet dood


Aanbevolen berichten

  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic


Als hij opeens niets meer doet zou mijn eerste gok ook zijn dat het hetzelfde is. De forumbeheerder heeft hier echter veel meer verstand van en volgens mij ook toegang tot veel meer informatie. Dus tenzij het echt exact gelijk is aan wat hierboven is beschreven (want dan heb je ook de oplossing ;-) zou ik even een eigen topic plaatsen.Overigens, als je het aandurft om zelf te gaan solderen kan je natuurlijk altijd een setje van een chipje en een weerstand van mij overnemen (ik heb er weer een paar!)
Link naar reactie

Enorm bedankt voor de hulp op dit forum.HaZee bedankt voor de chip en weerstandje en HarryO voor het delen van je kennis!Ik had dus het zelfde probleem als HaZee in een EDC 67555W, opeens deed de wasdroger niets meer.Ik heb U4 vervangen en R76 door een 100 Ohms weerstand.Er zat ook inderdaad een scheurtje in het oude weerstandje.Nu draait de wasdroger weer als een tierelier!Toptips!
Link naar reactie

Ik heb dezelfde droger die sinds vandaag ook compleet dood is. Toch wel vreemd dat hetzelfde type nu massaal op dezelfde manier kapot gaan. Nu ben ik niet zo handig. Is er iemand die mijn droger zoals in dit forum beschreen kan repararen? Als ik een monteur voor laat rijden ben ik al 75 euro lichter en een printplaat kost 205 euro + arbeidsloon. Dat is me teveel.MVG,Eric
Link naar reactie

Als je op het onderdeel klikt in de topic's hierboven had je ze gezien.Hierbij opnieuw:LNK304GN SMD100 Ohm 3W veilighieds weerstandControleer eerst of jou IC het zelfde is (dus een SMD uitvoering met opgesoldeerde pootjes)Hij is er ook met pootjes die door de print heen gaan, onderling uitwisselen is lastig.LNK304PN DIL/DIP
Link naar reactie

Hallo,Wij hebben een AEG Lavatherm T58860.We wouden laatst was drogen maar er zat geen leven in de droger.Stopcontact gecontroleerd en die was ok. Dit is de eerste keer dat we problemen hebben met onze droger.Heeft dit ook te maken met U4 en weerstand ??Heb reeds de printplaat gedemonteerd. (heb eventueel foto's)graag hoor ik reactie(s)
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...