Ga naar inhoud

AEG Lavatherm 59850 opeens compleet dood


Aanbevolen berichten

  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic


Citaat van: HarryO op 18 oktober 2015, 19:51:10U4 neem ik aan ...Klopt. Ik heb het voor D@ve gedaan en zijn PCB gelijk gebruikt voor een artikel/handleiding voor als iemand het ook zelf wil gaan doen!Link: http://www.maakmijnwitgoed.nl/content/7-stappenplan-zelf-lnk304-weerstand-vervangenAanvullingen en feedback is welkome! 
Link naar reactie

HoiOnze AEG59840 was helemaal doodOp basis wat hier op site staatPrint gedemonteerdEchter niets te zien qua defectVisueel niets te zienWeerstand r 76   47.7 ohmWeerstand r25 33 ohmWeerstand r 77 100 ohmOp U4 bovenste 4 pootjes allemaal 0.4 ohm tov elkaarDe onderste 3 hebben wel weerstand tov bovenste 4 en tov elkaarKun je hier al iets uit opmaken?Of moet ik nog andere zaken checkenAlvast bedanktHenk-Jan
Link naar reactie

Allereerst HarryO en Hazee hartelijk dank voor jullie bijdragen/uitleg.Onze wasdroger is ook slachtoffer geworden van een doorgebrande chip (klein gaatje zichtbaar). Ik heb nu de printplaat voor me liggen, maar zie het solderen zelf niet zitten. Iemand in de buurt van Tiel die dit voor me wil/kan doen? Of op de route van Tiel naar Delft?
Link naar reactie
Het is echt niet heel moeilijk, zolang ja maar niet met zo'n soldeerpistool probeert. Liefst een soldeerstation, maar een soldeerbout van 25 watt of meer zou ook moeten kunnen. Op mijn site kan je zien wat je zou moeten doen. Durf je het echt niet aan, dan kan je het SmallRepairs laten doen. Dat kost je zo'n €50-€60 als je het naar hun opstuurt. (ik ben goedkoper overigens -want hobbyist en geen professional-, maar ik kan hem niet testen na reparatie, dat moet je zelf in je eigen machine doen ;-) Link naar het artikel op mijn [url=http://www.maakmijnwitgoed.nl/content/7-stappenplan-zelf-lnk304-weerstand-vervangen]site[/url]
Link naar reactie

Goedenavond.Ik heb ditzelfde probleem in mijn AEG 55840 verholpen. uit het niets dood. Ik heb de 2 onderdelen vervangen en nu alles aangesloten om te testen. De droger gaat weer aan dus het voedingsprobleem is opgelost. MAARDirect na het aanzetten gaat de droger piepen en geeft hij storing 63 en 64 (de 55840 is zonder dispay dus met knipperende lampjes)Nu heb ik het idee dat er niets aan de hand is en dat dit een oude storing is die ik er nu niet uit krijg. Ik heb al gezocht en het een en ander geprobeerd maar vind geen oplossing.Wie heeft er een oplossing? Waar moet ik naar kijken als ik deze storingen heb?
Link naar reactie

Is een probleem met het verwarmings element, de beveiliging hierop of de aansturing hiervan.Alles weer goed aangesloten?Controleer de beide beveiligingen op het element, moeten 0 Ohm zijn.Controleer alle solderingen op de module, vooral bij de relais.Is het lucht kanaal volledig schoon?Als alles goed is dan de machine resetten volgens Reactie #8 Gepost op: 28 oktober 2015, 20:26:38
Link naar reactie

Hartelijke groeten aan iedereen, Ik hoor helaas ook bij de groep opgelichte mensen door de Aeg electrolux. Na 3 1/2 jaar is onze wasdroger AEG Electrolux T58860 dood. Dat was de duurste huishoudelijke apparat die wij hadden aangeschaft en die is in zo korte tijd kapot kapot gegaan.Na half uur normaal werken die is gewoon dood. Stroom kabel is in orde, op de print plaat zie ik niks vreemds. Ik weet het niet wat moet ik doen. Ik hoop dat jullie me kunt helpen. AEG T5880Prod. No 916 096 414 02Type : P5029678Door mijn spierziekte zijn we in het bijstand beland en financieel is dat echt te duur voor on om een nieuwe te kopen. Ik hoop dat jullie me kunt helpen. Bij voorbaat dank. m.v.g  Kris
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...