Ga naar inhoud

Whirlpool Indiana C blaast koude lucht.. al van alles geprobeerd...


Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

bij de eerste meting had je dus de fase bij het netfilter en de nul
bij het element daar meet je altijd 230 volt want de nul word niet geschakeld
bij de tweede meting had je de nul bij het netfilter en zou je 2x 230 volt moeten meten dit is dus niet het geval het element is in orde en blijft over de bedrading naar de print , de relais of de aansturing van de relais

als de bedrading in orde is zou je op de gok nog de relais kunnen vervangen en anders zit het probleem in de besturing en dat betekent over het algemeen einde print 
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Droevig verhaal: gestrand in het zicht van de haven.... 😔

Dit verhaal klinkt precies als het mijne. Nog even de draden naar de heater kunnen controleren/uitsluiten en dan was het een kwestie van nieuwe relais (verwacht ik). Maar goed, ik begrijp het ongeduld van zijn partner (bekend fenomeen 😉)

@Bennie: ook ik verwachtte dat de vochtsensor niet zou werken met een tijdschema. Desondanks gaat het "6th-sense" lampje branden en ook bij mijn finale test (zonder inhoud) stopte die dus snel.
Link naar reactie
Ik dacht dat jouw droger werkte?

Of heb ik het verkeerd begrepen?

Het is geen wet van Meden en Perzen dat de vochtmetingen tijdens de tijdprogramma's niet mee zouden doen. Er zijn wel degelijk systemen waar de vochtmeting niet meedoet als regeling, maar wel als beveiliging tegen oververhitting. Dus daar mag je niet zo even maar van uit gaan.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
Ja maar dat gebeurt wel meer. Op het oude forum gaf iemand uit Zwijndrecht ook de pijp aan Maarten met een Warmtepompdroger van AEG.

En dat was nu juist de machine die ik zocht en nog zoek om een testopstelling te maken.

Maar ja, om daar zo'n slordige 300 km voor te rijden, was me te gortig.

Laat ik nou een week later uitgenodigd worden, om in Zwijndrecht een lezing te geven.

Je raadt het al, de droger was intussen wel weg.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...