Ga naar inhoud

Computer! Totaal 3dmark Challenge [Part 8]


Aanbevolen berichten

tnx vandread :D 1000KM gaar :o ben je soms van burger King Groningen naar Burger King parijs gegaan ? :lol: Als enige AMD in de top, mag ik zeker niet klagen. VGA is helemaal full up, misschien dat ik nog enkele mhz uit de core of mem haal, maar zal zeker niet in de buurt van de conroe's komen. Misschien meer uit de CPU halen :roll:, maar ook dat zal niet veel helpen. AMD is verslagen :x
Link naar reactie
  • Reacties 337
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    338

klopt, Vandread ben ik een stuk voor, maar eerlijk is eerlijk hij heeft een GTS 8800 met 320MB terwijl ik een 640 MB GTS heb. zou hij de zelfde GTS plaatsen als ik met 640mb en een OC tegen gooien, dan ben ik als AMD gebruiker verslagen. Toevallig heb ik gisteren een conroe 6400 met een BFG 8800 GTX gebouwd. Deze samenstelling komt op standaard clock op een 3Dmark 06 score van rond de 9200 punten zonder enkele overclock van de CPU. Ik moet de AMD en de GTS flink overclocken om deze standaard score van een conroe te evenaren. Het is even niet leuk voor AMD gebruikers :cry: , maar die rollen waren een jaar geleden ook anders :lol:
Link naar reactie
[quote:f210b7c0a7="Vandread"][size=9:f210b7c0a7](ik update hopenlijk maandag, tikkie druk :roll: )[/size:f210b7c0a7] Leuk die laptop, nu nog de score juist publiceren en voor 06 is de standaard res 1280x1024, wellicht is dat een probleem.[/quote:f210b7c0a7] Dat heb ik gedaan, daar gaat hij automatisch op. Ik weet echter nog steeds niet hoe ik de juiste score moet uploaden. Ik ben aangemeld op de futuremark pagina, maar veel verder kom ik niet. Ik vroeg me tevens nog 1 ding af, ik gebruik de test in combinatie met een samsung 215tw scherm, zou het nog uitmaken of je een extern scherm gebruikt ofdat je het laptop scherm gebruikt?
Link naar reactie
[quote:b28ad5cd90="cool koen"][quote:b28ad5cd90="Vandread"][size=9:b28ad5cd90](ik update hopenlijk maandag, tikkie druk :roll: )[/size:b28ad5cd90] Leuk die laptop, nu nog de score juist publiceren en voor 06 is de standaard res 1280x1024, wellicht is dat een probleem.[/quote:b28ad5cd90] Dat heb ik gedaan, daar gaat hij automatisch op. Ik weet echter nog steeds niet hoe ik de juiste score moet uploaden. Ik ben aangemeld op de futuremark pagina, maar veel verder kom ik niet. Ik vroeg me tevens nog 1 ding af, ik gebruik de test in combinatie met een samsung 215tw scherm, zou het nog uitmaken of je een extern scherm gebruikt ofdat je het laptop scherm gebruikt?[/quote:b28ad5cd90]Zoalng je de resolutie op 1280*1024 staan dan is het goed. Je moet de comparelink erop zetten hier. Als je al je projecten bekijkt bij projectmanager dan zie je die er wel bijstaan bij je actieve project.
Link naar reactie
Niet zeuren voor updates he ;) in 2 weken bijna 4000 auto-km's achter de rug, in 4 verschillende landen geweest, 5 nachten in 2 landen geslapen en 2 dagen een beurs stand gehad... dus dan heb je het druk ja :P Alles weer up-to-date, voor de dooie links kijk ik nog wel... Check even of je score goed staat etc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...