Ga naar inhoud

Computer! Totaal 3dmark Challenge [Part 8]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 337
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    338

Omdat Vandread de score nog niet had upgedate, ben ik verder gegaan met mijn overclock. Nu heb ik de Conroe op 3.2Ghz lopen en de Gainward 8800GTX heb ik tevens ook wat hoger gezet. Gevolg, first place :lol: :lol: :lol: http://service.futuremark.com/compare?3dm06=2252274 11910 3Dmark 06 score, Vandread, nu moet je toch echt de score bijwerken :D
Link naar reactie
[quote:c30835aff4="Russia_Online"][quote:c30835aff4="arjant2"]zo een systeem en dan op een 15 inch tft....pffff[/quote:c30835aff4] Ga geen systemen testen met een 19 of groter TFT scherm :-?[/quote:c30835aff4] Want? Ik heb die van mij met een 21inch breedbeeld getest en ik kwam niet op een lagere score dan de score die ik op mijn laptop scherm had.
Link naar reactie
[quote:75b6f2fbe9="cool koen"]Want? Ik heb die van mij met een 21inch breedbeeld getest en ik kwam niet op een lagere score dan de score die ik op mijn laptop scherm had.[/quote:75b6f2fbe9] Moet je de desktop resolutie hoger zetten he ;) PS willen we aub geen triple-quots gaan quoten, word zo onoverzichtelijk. Grutjes de boel is geudpate ^^
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...