Ga naar inhoud

Computer! Totaal 3dmark Challenge [Part 8]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 337
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    338

[quote:a32e2dd672="SkinnerEd"]13665 in 3DMark 06 Met 2 X2900XT's 1 GB GDDR4 in CF op default (voor de gpu). M'n CPU is in dit geval toch zwaar de bottleneck in deze settings, maar misschien komt er nog wel een testje met een OC QC 6600 en op 850/2300 voor de gpu ;) http://service.futuremark.com/compare?3dm06=2633872[/quote:a32e2dd672] Whow goede score :o Ik ben bezig met een 6700 Intel conroe en 2 EVGA 8800GTX Danger Den watercooled. Leuke uitdaging weer voor me :roll:
Link naar reactie
[quote:f44f89ae6e="Vandread"]Stock reso van 06 is 1280x1024, wellicht kan je die niet draaien... Tevens moet je een compare url plaatsen en niet de url die jij poste. Zoals die van SkinnerEd Strak bakkie Ed! ben ik even met vakantie kom je met zoiets terug :P Leuk dat de GDDR4 kaartjes uit zijn.... hmm good ol' days met me 1950 hehe[/quote:f44f89ae6e] ja he? :D alleen heb ik een beetje spijt van het mobo :cry: maar niet getreurd! die ga ik volgende maand vervangen voor een ASUS, en waarschijnlijk deze: http://www.azerty.nl/producten/product_detail/89/42424/striker-extreme.html want een Nforce chipset is geen overbodige luxe. niet opletten kost me dus bijna 100 euro.. mja... maarehhm.. wat is de compare url? ik weet niet precies hoe het zit met die link, maar het zegt: You scored better than 94% of all systems met een score van: 10883. het scheeld dus iets per keer dat je het draaid.
Link naar reactie
Die score van 8039 kwam doordat azerty mijn multiplier op 6 had gezet ipv 8. Bij 8 loopt ie dus op 2,6ghz stressed, met de cpu op 3,2ghz kom ik op 8917 3DMarks in 3DMark2006. Wel komt er in beeld dat ik geen 3DMark approved drivers gebruik, en ik kan de compare url ook niet vinden. Heeft dat verband met elkaar, moet je die drivers gebruiken? Ik gebruik de laatste drivers een paar dagen geleden van nvidia.com gehaald.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...